Tørr ikke dusje

• Trådstarter Trådstarter Kath
  • Opprettet Opprettet
K

Kath

Guest
Overskriften sier sitt :/ angst og panikk for å besvime :-(

Du får sitte å dusje...? Og reis deg.rooolig opp igjen. Det måtte jeg forrige gang

Sett deg ned og ha lunkent vann, det har hjulpet på meg da jeg har vært dårlig :)

Huff, skjønner det er ekkelt :( Men lurt som de andre sier, sitt på en krakk eller noe :) Og lunket vann, men det har du skrevet selv allerede ;)

Jeg har satt inn en sånn baderoms krakk i plast fra IKEA :) så sitter jeg på den! Jeg var å kontrollerte blodtrykket mitt i dag, og da sa hun at blodtrykket kan bli lavt hvis man fikk i seg for lite drikke! Vet ikke om det gjelder deg, men bare ett tips :)

Sånn hadde jeg det sist svangerskap... Det er utrolig slitsomt og ikke noe gøy i det hele tatt :( Jeg hadde vannet litt kaldere, og så satt jeg på en krakk mens jeg dusja. Når jeg var ferdig tulla jeg håret inn i et hånkle, kroppen i et og så forta jeg meg inn på soverommet og slang meg på senga :P

Sånn hadde jeg det sist svangerskap... Det er utrolig slitsomt og ikke noe gøy i det hele tatt :( Jeg hadde vannet litt kaldere, og så satt jeg på en krakk mens jeg dusja. Når jeg var ferdig tulla jeg håret inn i et hånkle, kroppen i et og så forta jeg meg inn på soverommet og slang meg på senga :P
Høres ut som en god plan :-)

Uff ja det er sikkelig ekkelt.
Sist gang måtte jeg rett og slett få meg en krakk i dusjen jeg ;)

Nå har jeg ikke lengre en så stor dusj så det er det ikke plass til nå,
men er jeg helt gååen å svimmel så setter jeg meg rett og slett ned jeg, kan ikke se mye smart ut men pytt pytt :P

Back
Topp