tørr ikke å teste

hoppedåsa

Andre møte med forumet
med fare for å irritere dere som virkelig har sliti for å få en liten spire, så må jeg bare få det ut et sted!!

jeg tørr ikke å ta test[&:]
jeg skulle hatt mensen for noen dager siden!
og er jeg gravid nå så passer det mildt sagt veldig dårlig!
jeg har ikke jobb! og jeg kan ikke jobbe før den vi har fra før har begynt i barnehagen! og hvem gidder vel å ansette en  som er 4 mnd på vei?

samtidig så har jeg jo lyst på en sånn søt liten og!

så hvis testen er positiv, så får jeg panikk!!!!
og hvis den er negativ så blir jeg alikevel skuffa!!

alle symptonene er like som sist gang så jeg har veldig på følelsen at det blir en en februarbaby! og hva i alle dager skal jeg gjøre da??[&:]

puh! godt og få det ut en plass!

Skjønner deg jeg...

Har vel strengt tatt ikke råd til dette gullet her vi heller...Selv er jeg sykmeldt og kommer nok ikke ut i arbeid med det første...Kommer til å gå over på AAP i juli...

Du kan da søke jobb, men da blir det på et senter på kveldstid, så da kan din smabo/mann ta seg av gullet på kvelden...Er dritt, men sånn er det som regel...

En annen ting er å søke jobb i bhg med start når gullet starter...Kanskje...

Har du ikke rett på dagpenger da???

mannen jobber langt unna så eneste muligheten jeg har for jobb er i helger!
frem til bhg start

eneste dagpengegrunnlaget jeg har er kontantstøtta i 3 mnd! det blir jo heller lite!

nei vi MÅ jo bare finne en løsning om jeg er gravid!

men det var det å tørre å teste da[:-]

Ja, da så...Du har ikke noen i familien som kunne ta seg av lille mens du er på jobb da??

En dagmamma eller noe? Bare frem til bhg start?

Du får bare hive deg uti det...[:D]

ja vi må jo bare få det til[:)][:)]

vi får se om et par dager om jeg flytter inn her til dere februar jenter da[:D]

hvis ikke må dere ha lykke til med de små hærlige[:)]

Tusen takk. Og lykke til me deg også. Dette går kjempe fint. Vi har ikke faste jobber vi heller, går via vikar byråer. Men ting ordner seg nok. håper vi får se mer til deg.[:D]

Lykke til med testing! Håper du får det svaret du ønsker!

Back
Topp