Tørr i munnen!

elisabov

Betatt av forumet
Mailykke <3
I natt har jeg hatt Sahara i munnen føles det ut som... Flere som opplever det?

Jeg og spesielt om natta og på morgenen :-) og fett hår blæææææ!

Har hatt det en stund. Våkner flere ganger og må drikke. Også sverger jeg til tørrshampo i håret :-)

Ble plutselig påminnet hvorfor jeg hadde vannflaska med i senga... Får vel bare begynne med det igjen. I natt drømte jeg også at jeg var sinnsykt tørr i munnen, og drømte at jeg prøvde å drikke vann. Men det hjalp ikke :P

Ekstremt tørr i munnen og tørst her hver morgen, lurer på om vi alle gravide har begynt å sove med munnen widt åpen? :P

Hehe, jeg var ikke tørst, men skulle tro jeg hadde slukt hele Oslofjorden, for selv om jeg ikke hadde drukket så mye på kvelden i går, så var jeg så tissatrengt og hadde sååå mye som måtte ut:P hehe

Har konstant et glass vann med sitron og isbiter for hånden. Godt for kvalmen også :)

Jeg er også utrolig tørr i munnen og føler jeg også har et slags belegg inne i munnen.. Usj, ekkelt :(

Jeg er konstant tørr i munnen jeg.. Skikkelig slitsomt, drikker vann hele tiden og løper på do deretter:p

Har hatt det en stund. Våkner flere ganger og må drikke. Også sverger jeg til tørrshampo i håret :)

Jeg sliter med ekstremt fett hår nå, jeg som kunne gå i nesten en hel arb. uke uten å dusje håret før. Har hørt om tørrshampo, men aldri prøvde det siden jeg aldri har trengt det. Men nå lurer jeg på å prøve det, hvilket merket er bra? :)

Jeg synes Batiste er best. Den får du på Vita og noen apotek i hvert fall. Tørrshampo ga meg en ny hverdag :-)

Jeg sliter med ekstremt fett hår nå, jeg som kunne gå i nesten en hel arb. uke uten å dusje håret før. Har hørt om tørrshampo, men aldri prøvde det siden jeg aldri har trengt det. Men nå lurer jeg på å prøve det, hvilket merket er bra? :)

Jeg kjøper bare define sin på dagligvaren. Den er veldig greit hvis du er blond er du mørk kan d se ut som flass!

Jeg liker også Define sin, men håretblir litt mer tråkt av den. Har mørkt hår, og det går helt fint når jeg bare gnir over med hendene etter å ha sprayet :)

Lurer på om jeg skal prøve Batiste sin, har lest bra omtaler om den :) Føler håret mitt er skikkelig ekkelt og bad hair day every dag :p

Back
Topp