Tørr i munnen???

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Etter jeg ble gravid har jeg et par netter våknet masse av at jeg er knusk tørr i munnen, og om morgenen er det også helt grusomt - våkner på morgenen og kjennes ut som om at jeg skulle ha tømt to flasker sprit dagen før.

Aldri hørt om at dette er et symtom/plage!?
Blir værre og værre i natt våkna jeg, full panikk for jeg ble kvælt, tunga var klistra i ganen og hele munnen var sandpapir.
Det var så tørt så tørt, viste ikke det gikk ann å bli så tørr i munnen jeg!
Æsj [8D]!!

Flere som sliter med det samme?

JA! Hehe [:)]
Jeg har slitt med tørr munn ganske mange netter nå, så jeg har begynt å ha en flaske med vann stående på nattbordet.
Så når jeg våkner av at munnen er tørr så slipper jeg å stå opp for å hente meg et glass vann [:)]
Det eneste negative med det er at jeg må stå opp for å gå på do istedet [8D][:)]

HEHEHEHEH JA! Du er ikke alene, jeg må ha en Imsdal sportsflaske ved senga og den er tom når natta er over..
Må flere ganger om natta ta vann i munn og vente før jeg svelger siden det er sååå tørt..

Er blitt litt bedre nå, men fortsatt tørt.

jupp! Allttid et stort glass vann med på nattbordet!

Da er det ikke bare meg [:D]

Hadde bare aldri hørt at det var normalt å bli tørr i munnen.
Haha jeg får heelt noia.

ja, kjenner meg igjen her, er utrolig irriterenede, og det går flere glass med saft når jeg står opp, klarer ikke bare drikke vann fortiden heller jeg[&:]

ORIGINAL: MarianneGj

ja, kjenner meg igjen her, er utrolig irriterenede, og det går flere glass med saft når jeg står opp, klarer ikke bare drikke vann fortiden heller jeg[&:]

Da er vi to Marianne - Jeg klarer ikke svelge vann mere jeg, syntes det er helt grusomt.

fant heldigvis sukkerfri saft som ikke smaker så ille[:D] Nora sin husholdingssaft uten sukker[:D]

Da får jeg prøve det.. hehe liker best de med sukker jeg [8D]

STERK solbærsirup har jeg virkelig fått smaken på om dagen - det er det vell BARE sukker og dritt i..

ORIGINAL: Hummingbird

JA! Hehe [:)]
Jeg har slitt med tørr munn ganske mange netter nå, så jeg har begynt å ha en flaske med vann stående på nattbordet.
Så når jeg våkner av at munnen er tørr så slipper jeg å stå opp for å hente meg et glass vann [:)]
Det eneste negative med det er at jeg må stå opp for å gå på do istedet [8D][:)]

samme her.hatt d hele svangerskapet!

Har ikke akk sliti med tørr munn. Men har utrolig tørr nese og hals:/ utrolig irriterende og ikke minst ubehagelig!![:'(]

jeg synes også solbærsirup er super godt, men hjelper ikke når jeg drikker 2-3l pr dag[8|] er kjempe redd for svangerskapdiabetes, så fant ut at det var lurt å gå for sukerfritt [;)]

Tenker mye på den diabetesen sjøl jeg. BURDE vært mye mye flinkere enn jeg er, da jeg vet jeg er veldig utsatt for det.
Ingen liten jente + pcos.
Vet det så godt, å vet å dumt det er med alt det sukkeret for den lille - men alikavell så så vanskelig... [8D]

Jaaa [&:] Merket det godt i sommer når vi flyttet... har gått og trodd at det var dårlig luft i huset.... våknet og våkner enda av følelsen å ha sandpapir i munnen.... som om jeg var på fylla dagen før [8D]

Sååå godt å se at det er graviditeten og ikke huset, hehe....
Prøver å drikke en del før jeg legger meg, men må sååå mye på do da [:@] usj...

samme her [:'(] så er jeg alltid så tørr og tørst på kvelden, så jeg drikker masse vann, men løper jo på do hele natta... + jeg drikker sikkert 2-3 glass pr natt og... for ikke å snakke om morgenen!

Jepp, kan signere dette, halsen og er knusktørr ganske ofte [:)]

Back
Topp