Tørr hud

Jeg bruker baby olje på kroppen for å binde vannet[:)]
Men bruker eucerin i ansiktet (for tørr hud) i ansiktet, er veldig fornøyd med den[:)]
Men A-creme er også veldig bra

ORIGINAL: Eltana

Jeg bruker den kremen som før het Vichy lipidiose. Den funker for meg.

Den er bra ja, og a-derma har mange bra kremer for tørr hud. Det sverger både jeg og den vordende storebror til vinterhalvåret.

Jeg har slitt med ekstrem tørr hud og eksem i flere år- tror jeg har prøvd alt av kremer og oljer.. Nå er min hud så tørr at den sprekker opp og blør, men det eneste som hjelper er faktisk pattesalve fra felleskjøpet! [8D] Krem som brukes på spener/jur, men den fynker godt på min hud [:D]

Jeg sliter også med tørr hud. Så smører meg hver kveld med fet krem, ellers gjør det faktisk litt vondt. Er mest på armene, hendene og magen jeg har problemer med det.

ORIGINAL: LilleV

Jeg har slitt med ekstrem tørr hud og eksem i flere år- tror jeg har prøvd alt av kremer og oljer.. Nå er min hud så tørr at den sprekker opp og blør, men det eneste som hjelper er faktisk pattesalve fra felleskjøpet! [8D] Krem som brukes på spener/jur, men den fynker godt på min hud [:D]

Jeg har atopisk eksem og allergi, og har store problemer å holde huden "våt". Nu når jeg er gravid, kan jeg ikke bruke min vanlige krem (protopic). Har gått på kortisonkur med kortisonkremer, men ønsker å bruke minst mulig av dette nå. Da jeg så du bruker noe som heter pattesalve, ble jeg veldig interessert. Er dette farlig? Hva inneholder kremen? kan man bruke den overalt? Er den fet?

Back
Topp