Tørr hud...

*Chill*

Forumet er livet
Trenger litt hjelp her... Jonas ser ikke ut! Full i xemlignende utslett over alt. Har hatt det ei ukes tid... Klør gjør det også. Har prøvd å passe på hva jeg spiser, oljer og  a- derma creme. Noen som har et godt råd til meg?, kan det være atopisk xem?
er så fælt for han stakkar![:(]

Bør passe på at huden ikke blir tørr, så smør, smør, smør......
Er ikke helt sikker på hvilken krem som er best, men den skal være bra den du har brukt. Hvis det er eksem kan det hjelpe med krem som inneholder kortison. Svigerinna mi hadde det samme problemet på dattera og det løste seg selv etter en ferie i spania, så kanskje sol hjelper??
Hadde tatt kontakt med lege eller helsesøster jeg for sikkerhet skyld. Fælt når det klør og er plagsomt for de små

Veit at ei på barselgruppa mi som har en sønn med atopisk eksem (han er 4måneder) ble anbefalt å bruke miniderm (kjøpes på apoteket): jeg bruker denne selv, både til meg og Vemund er kjempefornøyd

Mmmmm....kansje jeg skal høre med helsesøster da? uff, har ikke lyst å virke "masete" på de....men tror jeg må prøve å ta meg en tur i morra kansje...kan i alle fall ikke gå rundt sånn lille trillen min.

ORIGINAL: Chill24

Mmmmm....kansje jeg skal høre med helsesøster da? uff, har ikke lyst å virke "masete" på de....men tror jeg må prøve å ta meg en tur i morra kansje...kan i alle fall ikke gå rundt sånn lille trillen min.

Du må ikke føle du maser. det er det de er der for, at vi mødre skal kunne spørre å grave så mye vi måtte ønske. Husk de får betalt for det. Og de har valgt detselv.[:D]

Neida, jeg har jo verdens kjekkeste helsesøster, så hun tar nok godt i mot meg! Skal se det litt an så får vi se om det kommer seg!

I dag har jeg badet Jonas i OLVENOLJE (!!!) , sånn som man lager mat av! Bare litt i badevannet asså... fikk et råd av svigerinna mi om det, så smurte jeg godt inn med a-derma creme....syns det kome seg litt men får se i morra om det er bedre...

Stakar liten...
Her har det gått på A-creme fra helsekost,og den har vært super!!![;)]
Også sett/hørt mange har brukt den på atopisk eksem,eneste er at den har en slik nøtte olje i seg.(som kan slå ut om det er allergi)

Back
Topp