Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Både kropp og ansikt. Har fått den fantastiske kombinasjonen av fet og tørr hud i ansiktet.Til ansikt eller kropp? Klør det? I såfall kan jeg anbefale denne til kroppen:![]()
Ca 100 lapp på apotek1. Vi er 3 atopikere i buset som bruker denne som suplement til en langt dyrere krem, men denne er kjempegod. Kommer både i uparfymert og lett parfymert versjon.
Spenol har jeg faktisk stående etter å smurt tørre poter på bikkja [emoji23]Elisabeth Arden 8 hour cream. Ikke den billigste, men veldig drøy. bruker den både til meg og mini pga tørr litt atopisk hud. Gubben sverger til spenol![]()
Er det i ansiktet eller på kroppen du skal smøre?Noen gode tips mot tørr hud? Ok kremer som ikke koster en formue og slikt?
Har aldri hatt det før, og nå har jeg brått tørre flekker og slikt. Veldig uvant.
Begge deler, men er forberedt på å bruke ulike kremer. Ansiktet er veldig ubalansert men tørt plutselig. (Helt pyton kombinasjon)Er det i ansiktet eller på kroppen du skal smøre?
På kroppen kan man egentlig bruke det meste, bare pass på lite parfyme i produktet. Spenoler faktisk ikke så værst til kropp! Og bruk milde såper i dusjen. Har du prøvd å smøre deg med babyolje før du går ut av dusjen? Det funker bra for min del hvertfall.Begge deler, men er forberedt på å bruke ulike kremer. Ansiktet er veldig ubalansert men tørt plutselig. (Helt pyton kombinasjon)

Brukte å bruke en krem fra exuviance tidligere, men måtte ta pause fra den pga a-vitaminer nå, godt tips å prøve annen fra samme merke (var tilbud på blush, 40% avslag).På kroppen kan man egentlig bruke det meste, bare pass på lite parfyme i produktet. Spenoler faktisk ikke så værst til kropp! Og bruk milde såper i dusjen. Har du prøvd å smøre deg med babyolje før du går ut av dusjen? Det funker bra for min del hvertfall.
I ansiktet burde du styre unna billigkremer, de er ofte basert på mineraloljer og gjør liten nytte.
Min favorittkrem til ansiktet er en fra Exuviance som heter Ultra Restorative. Den gir masse fukt, og gjør ikke at huden blir fet![]()