Tørr hud?

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Flere som er plaget med mer tørr hud enn vanlig???

På føttene..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jupp! Hvis jeg ikke smører meg umiddelbart etter at jeg har dusjet, får jeg ekstrem kløe over absolutt hele kroppen. :-( Sikkert fordi jeg drikker altfor lite vann!

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Har vært ekstrem tørr på hendene, så har smurt meg en del og nå er det ikke så ille lenger :) Må smøre meg etter jeg har dusjet jeg også ellers klør jeg meg ihjel. Er verst på ryggen og leggene.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tørr på armer, bein og mage egentlig overalt! Smører meg etter dusj men synes ikke det hjelper like mye som før!

Jepp!!! Smører meg men det fungerer ikke like bra.

Sent from my iPad using BV Forum

Ekstra kjedelig når en går sommeren i møte....

I veke 12 var eg kjempe tørr på magen med fleire tørre flekker. Men så gikk det plutselig over å nå er det som normalt, alltid litt tørr på leggane ;)

Jeg har fått veldig tørr hodebunn!! :/ bruker helt mild shampoo og sånn behandlingsvæske men ingenting funker. :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har fått veldig tørr hodebunn!! :/ bruker helt mild shampoo og sånn behandlingsvæske men ingenting funker. :(

Når du sier det har jeg å vært tørr i hodebunnen....

Ja :( har utslett på hendene:@ svangerskapskløe!!

Ikke noe mer enn vanlig egentlig :)

Jo når jeg ser flere skriver det har jeg ganske tørr hodebunn ja. Men bruker first price shampo så er kanskje tilpass hehe :P

Har tørr hud på føttene. Har ellers slitt litt med utslett på nakken og halsen. Klør og er irriterende, men hjelper å smøre det.

Eg var sterk plaga i forje svangerskap, men gjekk over til eucerin dusjolje og lotion etterpå. Hjalp litt. Så denne gangen er eg etterpåklok, og har allerede gått til innkjøp av det :) Ikkje noko kløe enda, men er litt tørr, om eg ikkje smør meg ofte nok.

Prøv å drikk masse vann:) jordmoren min sa at kroppen trenger masse væske, og når den ikke får nok, tar den fuktigheten fra huden:)

Føler virkelig jeg drikker mye men kan sikkert drikke enda mer......

Jeg ikke plaget med at jeg klør, bare at huden er tørr...

Back
Topp