Tørr hud

marima_sn

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Etter jeg ble gravid har huden blitt tørrere.. flere som har det slik?

Spesielt har hodebunnen blitt extra tørr, noen som har tips på hva jeg kan bruke?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har også blitt kjempetørr.. Bestemor sa alltid at jordnøttolje fungerer mot både både tørr hud og hodebunn. Så jeg skal ut å kjøpe det til uka :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja, blitt kjempe tørr.. og da spesielt på ryggen hvor jeg ikke kommer til selv.. hehe.. så her må både mannen & 4 åring trå til innimellom :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har også blitt kjempetørr.. Bestemor sa alltid at jordnøttolje fungerer mot både både tørr hud og hodebunn. Så jeg skal ut å kjøpe det til uka :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Da skal det kjøpes til uka :)

Ja, blitt kjempe tørr.. og da spesielt på ryggen hvor jeg ikke kommer til selv.. hehe.. så her må både mannen & 4 åring trå til innimellom :)

bra du har noen til å hjelpe :) :)

Skikkelig tørr! Flasser i ansikt og brystvorter, helt forferdelig!
Samtidig har jeg overproduksjon av talg i hodebunnen, så må bruke spesialshampoo, først renseshampoo deretter en mot oljete hodebunn :(

Ja, veldig mye tørrere her også. Skikkelig kjipt! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er grusomt.

Vurderte Head & Shoulders, men tror kanskje jeg prøver jordnøttolje :P

Head and shoulders har jeg hørt at gjør saken verre hvis man sliter med tørr hodebunn. Ville gått til frisør og bedt om råd der :)

Vil nok en gang anefale Bio oil til tørr hud og for å forebygge strekkmerker. Den er god på veldig tørr hud. Og så bruker jeg rett og slett babyolje i dusjen. Ekstrem tørr hud, og tørr hodebunn. Har prøvd Head & Shoulders, men synes ikke den gjør saken bedre nei.

Jeg har problemer med tørr hud, og kviser! Har aldri før hatt problem med kviser :(

Sent from my iPad using BV Forum

Har fått utrolig tørr hodebunn :( å nå har jeg fått litt kviser å er rød mellom leppa å haka :( føler meg som den fjortisen :p

Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️

Back
Topp