tørr hud i ansiktet

spispilladisjøl

Gift med forumet
Lillemor har tørr hud i ansiktet, ved øyebryn/panne. vet man ikke skal smøre de med alt mulig rart, men - er det noe jeg kan gjøre ? bortsett fra morsmelk
 
Slik var Casper også... Jeg masserte bare inn 1 dråpe med olje et par dager, og vips så ble det borte![:D]
 
Sånn er/var Serine også, nå er hun litt tørr på kinnet i stedet:) Masserte inn litt olje, så ble det bra[:)]
 
ORIGINAL: RonjaR

Slik var Casper også... Jeg masserte bare inn 1 dråpe med olje et par dager, og vips så ble det borte![:D]


Henger meg på den![:)]
 
jg var hos helsesøster i går og fikk beskjed apobase og andre fede kremer
 
Vi var hos lege og fikk beskjed om at vi ikke skulle bruke kremer for da "ødela" vi hudens eget smøringssystem[:)]
 
ORIGINAL: anahen

Vi var hos lege og fikk beskjed om at vi ikke skulle bruke kremer for da "ødela" vi hudens eget smøringssystem[:)]


Du skal bare ikke bruke det for ofte[:)]
Man må jo smøre om ungen er sår[:)]
 
Mellomste her hadde problemer med tør hud når han var under 1. år. Måtte bruke aderma  exomega på han. Anbefaller den om problemet blir varende

 
ORIGINAL: Frøken Lillan

ORIGINAL: smurfen87

jg var hos helsesøster i går og fikk beskjed apobase og andre fede kremer


a-krem ? ;)

A-krem = blæææææ altså sønnen min på 5 år startet med tørre hudpartier og så fikk resten av huden gjennomgå du kan godt smøre baby med KREMER men IKKE LOTION en tørr baby hud trenger en fet krem og A-DERMA er BRAA APOBASE er braaaa og LOCOBASE disse anbefaler jeg
 
Tobias også blir tørr akkurat der.. Ett par dråper olje ett par dager - så å si borte [:)]
 
Anna har veldig tørr hud. Jeg masserer henne med olje etter badning, men ellers smører jeg ansiktet med locobase. Det ser ut til å virke bra på henne.[:)]
 
når jeg smører lillemor her på 3 mnder med locobase fet krem får hun røde prikker i kinnene. det er kun der hun får det, og kanskje litt på håndleddene. er dette noe jeg burde reagere på?
flere som har opplevd dette?
 
:) savner dere!!!
 
Back
Topp