Tørr hud.. hvilken hudkrem til kropp?

Håpefull

Glad i forumet
Er blitt veldig tørr i huden, spess etter dusj..

Så d jeg lurer på er om dere har noen gode kremmer å anbefale? Krem til sensitiv og gravid hud.. og da helst ikke en som lukter så forferdelig mye :)

Oliven body butter fra body shop.
Du skal helst ha butter ikke krem. I kremer /lotion er det mye vann som tørker mer hudenn og de legger seg bare på huden, går ikke inn.
Så kremer som salver, masse fett, butter egnet tørr hud. Da de går inni huden.
I tillegg kan du dusje med olje, baby olje feks.

Oliven body butter fra body shop.
Du skal helst ha butter ikke krem. I kremer /lotion er det mye vann som tørker mer hudenn og de legger seg bare på huden, går ikke inn.
Så kremer som salver, masse fett, butter egnet tørr hud. Da de går inni huden.
I tillegg kan du dusje med olje, baby olje feks.
Da kjøpte jeg den body buttern og en butter/salve? For ansikte, en Alovera :) så får håpe d blir bedre, takk for tips :)

Da kjøpte jeg den body buttern og en butter/salve? For ansikte, en Alovera :) så får håpe d blir bedre, takk for tips :)
Håper det blir bedre :)
Har selv allergisk, sensitiv hud og blir mye tørr, for meg hjalp det mye med butter og vet mange så sverger til det og. Og viktig for tørr hud å unngå lotion, vanlig krem da mye vann i de :)

Jeg bruker en "in-shower bodylotion" fra apoteket av merket Eucerin :) bruker den som en vanlig kroppssåpe. Når du tørker deg etter dusjen så føles det som om du har smurt deg :)

Jeg bruker propolis fra Forever living products. Er forhandler selv, så jeg kjøper av meg selv.

Gir mye fuktighet til hud pluss at det er aloevera i den. Den lukter litt, men ikke veldig synes ikke jeg :-)
Min mamma får tør å sprukken hud om høsten/vinteren, men hun har ikke vert plaget etter hun begynte med propolis kremen :-)

Back
Topp