helen79 Forumet er livet 11 Jan 2011 #1 Finnes det noe jeg kan blande med shampo`n min, så kan hjelpe for veldig tørr hodebunn? Det klør så fælt, å jeg lar ikke vær å klø heller [&:]
Finnes det noe jeg kan blande med shampo`n min, så kan hjelpe for veldig tørr hodebunn? Det klør så fælt, å jeg lar ikke vær å klø heller [&:]
L lillegull nov10sept12 Blir kjent med forumet 11 Jan 2011 #2 Ta deg en tur til nærmeste frisørsalong og skaff deg Wella's Sensitive lotion. Eneste som funker for meg!
Ta deg en tur til nærmeste frisørsalong og skaff deg Wella's Sensitive lotion. Eneste som funker for meg!
helen79 Forumet er livet 11 Jan 2011 #3 ORIGINAL: lillegull nov.10 Ta deg en tur til nærmeste frisørsalong og skaff deg Wella's Sensitive lotion. Eneste som funker for meg! Okei, ja, må til frisøren snart og, så får høre med de, takk. [;)]
ORIGINAL: lillegull nov.10 Ta deg en tur til nærmeste frisørsalong og skaff deg Wella's Sensitive lotion. Eneste som funker for meg! Okei, ja, må til frisøren snart og, så får høre med de, takk. [;)]