Tørking av klær på innglasset veranda

Novemberspire<3

Andre møte med forumet
Noen som har erfaring med å tørke klær på innglasset veranda på vinterstid? Jeg venter en liten gutt I slutten av måneden og bor I en greit 2 roms, 56 kvadratmeter. Frem til nå har jeg tørket klær I stua men pga plass og innemiljø prøver jeg å tenke litt alternativt. Takk for svar! :-)

Noen som har erfaring med å tørke klær på innglasset veranda på vinterstid? Jeg venter en liten gutt I slutten av måneden og bor I en greit 2 roms, 56 kvadratmeter. Frem til nå har jeg tørket klær I stua men pga plass og innemiljø prøver jeg å tenke litt alternativt. Takk for svar! :-)
Der vi bodde før gjorde vi dette. Går greit, men det går ikke veldig fort å få tørre klær. For å fortgang i tørkingen kan du sette ut en oljeovn eller flyttbar ovn på verandaen, men da må du være hjemme mens det står på.

Pappa gjorde det da han leide i en blokkleilighet. Funka greit det, men tar kanskje litt lengre tid å tørke

Går helt fint, men tar litt lengre tid da. Venninnen min satte på vifteovn når hun tørket. Da gikk det utrolig fort faktisk!

Back
Topp