Vurderer å skaffe oss tørketrommel, men er usikker…
Fordeler og ulemper med det?
Fordeler og ulemper med det?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du plass er tørketrommel kjekt å ha men for vår del brukes den ikke alltid.
ser argumenter for favoritt sengetøy ol, jeg ser at jeg klarer å få det tørt på en dag om jeg bare klarer å vaske det og henge det tidlig opp om dagene.
Vi har hatt tørketrommel og får det nok igjen men har også klart oss lenge uten med to og nå tre barn, vi vasker en maskin til dagen som regel og klærene er tørre dagen etter. Men ja vi bor med tørkestativ men det ble jammen meg mye klær som måtte ordnes når de ble tromlet også. Det jeg savner at klærene blir lagt til vask og havner ferdig brettet i skapet igjen…
Den maskina som bretter klærne og legger dem inn i skapet savner jeg også..
Jeg ogsåHar du levd UTEN ??Jeg tørker alt bortsett fra hjemmestrikk ull
![]()
Enig med deg, men vi har trøketrommel, bare at ikke alt av tøy går i den....Jeg får være motvekten som synes at alle klær blir fortere slitt og holder seg dårligere i tørketrommel.
Unntaket er sokker og truser som det ikke er så farlig med. Håndklær er også mykere når de tromles.
Tørketrommel er mindre miljøvennlig om man skal peke på en annen ulempe.
Men det må være greit å slippe å henge opp tøy, og slippe å bo med et tørkestativ. Vi har lite plass og ikke tørketrommel. Men lever endakommer nok ikke til å skaffe oss det i fremtiden heller.