Tørketrommel

FruG

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Tørker dere babyklærne i tørketrommel? Jeg har med de andre tørket på snor, men jeg skjønner ikke hvor jeg skal få plass eller tid til å tørke alt babytøy og utstyr i tillegg til all annen vask :P så går det an å tørke i trommel tror dere? Vanlige bomullsklær for det meste

Jeg kommer til å tørke i tørketrommelen, blir jo så godt og mykt da ❤

Nei, vi eier ikke en tørketrommel en gang hehe. Synes klærne blir fort ødelagt, så hadde vi hatt så hadde det kun vært for håndklær og sengtøy :)

Vi tørker i trommelen, og synes ikke klærne slites så veldig av det. Mulig det er fordi vi har en ny trommel. Men vi har ikke plass til å tørke på snor og veldig greit å få tørket i tromlen!:)

Vi tørker på snor. Heldigvis er plaggene så små at de tørker raskt.
Har hørt at å tørke klær i trommel ødelegger klærna, så har ikke tatt sjansen på det :-P

Jeg hiver det i tørketrommelen ;) Klærne blir så gode og myke da :) Babyklærne er jo for det meste lagd av samme materialer som våre klær, og merker ikke slitasje på mine egne klær. Å får jo heller ikke vasket klærne til babyen like mye som mine egne, siden de fort vokser utav klærne :p så jeg ser ikke problemet! Tørketrommelen fjerner også mye støv, hår og lo ;) Eneste jeg henger opp er ullklær :)

Kommer nok til å bruke tørketrommel på bomullstøy ja, så får jeg heller henge opp ull og evt klær jeg er litt redd for :)

Jepp, tørker i tørketrommel.. Blir alt for mye klær hengende rundt med tre unger og to aktive voksne i huset..

Takk for svar jenter :) da blir det tørketrommel her og, har ganske ny en. Så henger jeg opp ull og slike ting :)

Vi kommer også til å bruke tørketrommel, ser for meg det blir mye klesvask med to små.. :p Syns også det er greit at klærne bli mykere av å tørke i trommel, og at man får ut en del støv :)

Har foreløpig bare brukt tørketrommelen til 60-vask (håndklær, sengetøy, undertøy, sokker osv), men kan hende det blir tørking av barne/babyklær der når nr 2 kommer. Får se hva jeg får tid til ;)

Her går det meste i tørketrommelen! :)
Ikke merket noe til ødelagte/mer slitte klær pga det..

Vi brukte tørketrommel til klærne til forrige baby og det gikk helt fint. Klærne blir myke og mindre hårete /støvete. Nå derimot har jeg ikke tørketrommel og må nok klare meg uten i begynnelsen ihvertfall... Det kan sies at jeg synes noen av merkene(sånn påsydde) på bodyene skrumpet litt inn i tørketrommelen.

Jeg tørker det meste av barneklær i tørketrommel :) men jeg har opplevd at enkelte klær har krympa noe helt forferdelig :( det var forsåvidt billig-klær, men leit allikevel.
Kan også føle at klærne lukter litt "brent" etterpå (ikke godt og nyvaska i hvert fall), så jeg kjører ikke på det varmeste/tørreste programmet lenger. Og kjører heller ikke de aller fineste klærne i trommel, de jeg er ekstra redd om :)

Har ikke hatt tørketrommel til nå men det er et super (luksus) must når bebis kommer så det skal vi ut å kjøpe de neste dagene:) Klærna blir jo så myke og gode:)

Back
Topp