Tørketrommel

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Noen som har tips til tørketrommel? Må ha minst A+, være skånsom og ha varmepumpeteknologi. Og må IKKE hete noe med Grundig.

Var å kjøpte oss ny tørketrommel i går, Grundig. Så skulle vi prøve den i dag, men døra spretter opp titt og ofte. Brukte 10 timer på å tørke en maskin med klær, eller etter 10 timer så ga vi opp å hang opp klærne på stativ.
Kan liksom ikke stå på vaskerommet i 3 timer å følge med trommelen, for å lukke døra hver gang den spretter på. Og ikke hører vi den fra stua heller. Så vi skal prøve å bytte den i morgen. Men vet ikke hva vi skal bytte i, frister liksom ikke med enda en fra Grundig.

Den må det jo være noe feil på, det er reklamasjon

Den må det jo være noe feil på, det er reklamasjon

Ja, jeg vil tro det. Men tenker de kan få den tilbake, så kan vi kjøpe noe annet de har på lager. Vi får ikke tørket klær inne og med gulpebaby blir man veldig desperat om man skal vente i 2-3 uker på ny,

vi har whirlpool 6.th sense.
Veldig bra maskin. A+, varmepumpefunksjon, tar 9 kg klær, og veldig lett å bruke :)

Har en fra bosch, veldig fornøyd :)

Ja, jeg vil tro det. Men tenker de kan få den tilbake, så kan vi kjøpe noe annet de har på lager. Vi får ikke tørket klær inne og med gulpebaby blir man veldig desperat om man skal vente i 2-3 uker på ny,

Enten vil de vel tilby dere en ny tilsvarende siden dette er et helt nytt produkt, eller så får dere en lånemaskin mens de fikser det som er galt. Tror uansett du kan kreve å få en ny siden feilen var på produkte dere kjøpte.

Enten vil de vel tilby dere en ny tilsvarende siden dette er et helt nytt produkt, eller så får dere en lånemaskin mens de fikser det som er galt. Tror uansett du kan kreve å få en ny siden feilen var på produkte dere kjøpte.

Her har de ikke låne maskiner. Men ordner seg. Vi får levere den tilbake å siden det tar så lang tid å skaffe ny, så får vi 1000kr i avslag om vi velger en som er dyrere i stedet :)

Miele er jeg superfornøyd med. Både som vaskemaskin og som tørketrommel,(og andre hvitevarer).Ville aldri valgt et annet merke.

Miele er jeg superfornøyd med. Både som vaskemaskin og som tørketrommel,(og andre hvitevarer).Ville aldri valgt et annet merke.

Hadde jeg hatt råd ville jeg absolutt gått for Miele. Men har dessverre ikke råd.

Vi har Electrolux energysaver (husker ikke modellnr, men den var ny i fjor), og den er helt knall! :)
Tar mye tøy, tørker fort, og har mange programvalg. :)

Ser den, da ville jeg tatt en på kampanje på Elkjøp eller Lefdal. Mange bra og rimelige tromler.

Har dessverre bare Expert i nærheten og vi må kjøpe den neste der også, for vi får ikke pengene tilbake for den vi kjøpte bare bytte den

Hørt mye bra om hotpoint sin :) skal ha den selv

Jeg anbefaler som regel elektrolux eller Samsung sine maskiner til mine hvitevarer kunder. De ligger litt høyere i pris. Men er absolutt vært pengene. Da har man varmepumpe teknologien, god kg kapasitet og rustfri trommel☺️ Ellers har whirlpool en god maskin til en litt rimeligere pris. Opplever at disse som regel har god kundeservice om det skulle være noe☺️

Back
Topp