Tørketrommel

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Per i dag har vi kun vaskemaskin, men med baby på vei blir vi nødt til å utvide tørkemulighetene. Enten må jeg kjøpe tørketrommel, eller så må jeg kjøpe kombimaskin. Plassmessig så passer kombi best, men jeg har ingen erfaring med det. Noen som har?

Termin 11. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Æ har en liten kombimaskin og den funke kjempe bra :-) deilig og bare vaske og då tørke uten å ta ut klærn :-)

Termin 18.2.14

Æ har en liten kombimaskin og den funke kjempe bra :-) deilig og bare vaske og då tørke uten å ta ut klærn :-)

Termin 18.2.14
Hvilket merke har du? :)

Taster fra mobilen

Jeg foretrekker vaskemaskin og tørketrommelen hver for seg..

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Eg er en raring som kun kan tenke meg å tørke håndklær og sengetøy i tørketrommel så derfor har vi ikke det. Men må innrømme at nå som vi blir en familie på 5 og vaskemaskinen går minst 1-2 ganger om dagen fra før av så begynner det å friste med tørketrommel. Men ville hatt det hver for seg da!

Eg er en raring som kun kan tenke meg å tørke håndklær og sengetøy i tørketrommel så derfor har vi ikke det. Men må innrømme at nå som vi blir en familie på 5 og vaskemaskinen går minst 1-2 ganger om dagen fra før av så begynner det å friste med tørketrommel. Men ville hatt det hver for seg da!
Jeg kjører det meste i tørketrommelen :s

Ny termin 03.02.14

Jeg kjører det meste i tørketrommelen :s

Ny termin 03.02.14

Ja, går vi til innkjøp av tørketrommel kommer nok det meste til å havne der. Men ikke dongeribukser og en del bomullstopper for de syns eg blir fort stygge ved bruk at tørketrommel.

Jeg tenker at babytøy, sengetøy, håndklær, kluter osv skal tromles, mens klær til meg og mannen kan lufttørke. Er kanskje best å ha de separat da. Men tørketrommelen kan vel stå oppå vaskemaskinen?

Taster fra mobilen

Jeg tenker at babytøy, sengetøy, håndklær, kluter osv skal tromles, mens klær til meg og mannen kan lufttørke. Er kanskje best å ha de separat da. Men tørketrommelen kan vel stå oppå vaskemaskinen?

Taster fra mobilen
Klærne våre blir veldig myke og deilige av tørketrommel.. blitt avhengig jeg.

Ny termin 03.02.14

Vi hadde ikke tørketrommel med eldste, men nå kan jeg ikke tenke meg livet uten :p

Leide leilighet som var kombi vaskemaskin, tok lang tid før jeg skjønte noe av de + syns det tok så lang tid å ble aldri skikkelig tørt så måtte henge det opp uansett for å få det helt tørt, så ville hatt egen tørketrommel. :)

Back
Topp