tørketrommel

Misafiona

Elsker forumet
Har dere det?
Bruker dere den mye?
Hvor lang tid tar en normal vask på å bli tørr?
Hva bør man se etter på en tørketrommel når man skal kjøpe en ny?

Nei jeg har aldri hatt det men nå vil jeg ha det! Vi bor i en liten leilighet og jeg orker ikke gå igjennom en vinter til med klesvask overalt, hehe...

Hvorfor bruker du den ikke til å vanlige klær da?[8|]

Hmmm... hvis jeg ikke kan putte vanlige plagg i tørketrommelen blir jo poenget får vår del borte...
Ei annen ei jeg spurte putter alt i tørketrømmel unntak babytøy pga fare for krymping...

Vi må putte det vi skal tørke på stue eller soverom, og det er ikke noe morsomt, spesielt ikke på vinteren da det tar enda lenger tid på å tørke, klær overalt føles det ut som..

Ja... hmm... eneste jeg har brukt tørketrommel var på Rhodos, da vi vasket klær..

Da gjorde vi det så enkelt siden vi ikke hadde peilig at vi puttet alt sammen inn og fikk en til å hjelpe oss med å sette den på .... og litt venting og så vips var tøyet tørt[8D]

Her brukers tørketrommelen mye. Jeg tørker så og si alt i den. Noen klær kan krympe litt. Tørker ikke jeans i den og noen få andre plagg i den.
Tørketrommel jeg har er en kondenstørketrommel ikke av de billigste. Kan velge hvor tørre jeg vil at klærne skal være. Tida jeg bruker for at klærne skal bli tørre variere litt på hva de er laget av, men f.eks en stor maskin med håndklær bruker vel 1 time i tørketrommelen før de er tørre.

Back
Topp