Tørkestativ

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Er ute etter tips:)

- Hvilket tørkestativ har du?
- Hvor kjøpte du det?
- Hva er du fornøyd med/misfornøyd med?
- Har du tørkestativ både inne og ute?

- Vi har et tørkestativ fra Clas Ohlson, høyt og smalt
- Er fornøyd med at jeg får plass til mye klær på det
- Det er smalt, noe som gjør at det passer best til å henge opp barneklær og dermed bruker jeg kleshengere til voksenklær og da blir det upraktisk...
- Har tau ute, men brukes ikke. Vil heller ha tørkestativ - noen tips?

IMG_0171.JPG
Har dette, mener det er Clas olhson, eller av samme type sted. Funker helt greit for det vi trenger det til.
Har ett til, skulle jeg ligge bakpå med klesvask. Står stort sett på badet, kan dessverre ikke tørke ute pga mannens diverse og mange allergier..

Vis vedlegget 259501
Har dette, mener det er Clas olhson, eller av samme type sted. Funker helt greit for det vi trenger det til.
Har ett til, skulle jeg ligge bakpå med klesvask. Står stort sett på badet, kan dessverre ikke tørke ute pga mannens diverse og mange allergier..

Takk for tipset, lurt med to. Vi har gått fra tre til fire og det merkes på klesvasken.

Vis vedlegget 259501

Har også to som ser ut som dette. Tror våre er kjøpt på europris. Fungerer utmerket [emoji4] Har også noen snorer ute, men bruker de ikke så ofte. Blir mest for å lufte dyner innimellom

Har også to som ser ut som dette. Tror våre er kjøpt på europris. Fungerer utmerket [emoji4] Har også noen snorer ute, men bruker de ikke så ofte. Blir mest for å lufte dyner innimellom

Vi må skaffe oss ett tørkestativ til! Og nå tørker jo klærne på null komma niks:)

Min kjære kjøpte på Coop Obs, var mest praktisk siden han skulle ha noe annet der. Veldig fornøyd! :)

Back
Topp