Tørkeskap

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Noen som har det? Hvor mange kilo tar det? Fornøyd?
Kan man tørke ull, penklær, ytterklær og andre ting man ikke skal tørke tørketrommel?

Tørkeskapet tar ikke kilo. Det tar klær avhengig av hvor store de er, som på snora ellers. Men jeg får normalt 1,5-2 maskiner inni litt avhengig av hva jeg vasker. Maskina mi tar 8 kilo på det meste, men det er ikke alltid det inni den da.

Ikke alt av yttertøy skal dit, men det meste ellers går, vi kan jo også sette lav varme.

Tørkeskapet tar ikke kilo. Det tar klær avhengig av hvor store de er, som på snora ellers. Men jeg får normalt 1,5-2 maskiner inni litt avhengig av hva jeg vasker. Maskina mi tar 8 kilo på det meste, men det er ikke alltid det inni den da.

Ikke alt av yttertøy skal dit, men det meste ellers går, vi kan jo også sette lav varme.

Så det sto antall kilo inne på en del tørkeskap og at man kan velge alt fra 30 grader til 70 grader.

Vi sliter med at ting tørker så tregt her og spesielt sånt som vinterdresser og lignende, som man gjerne skulle tørket over natta. Men vet ikke om det er verdt å bruke 5000kr på ett tørkeskap eller om vi heller skal kjøpe en dress eller to i reserve.

Aldri vært bortti kilo på tørkeskap, m,en noen angir vel det, Det er jo ikke reelt en begrensning på kilo, mer på... vel meter. Ei full maskin med klær går fint, ei full maskin med sengeøty går neppe, ettersom de krever så stor plass både i bredde og lengde, liksom. Klærene kan jeg mer smette en her og en der.

Akkurat vinterdresser er det en del som er merket med at de ikke skal i tørkeskap, så sjekk i så fall aktuelle dresser.

Vi har arvet vårt, så det kostet oss ikke noe, det tar plass jeg absolutt kunne trengt til noen annet, men det er så definitivt verd det likevel, så det blir stående.

Back
Topp