Tør jeg??

Smurfelina

Glad i forumet
Jeg har det ikke noe særlig lett fortiden, men i går når jeg gikk på vekten så går endelig noe min vei [:D] Små barn store gleder hehe.
I går kveld så tenkte jeg , at jeg fortjener virkelig noe jeg har lyst på siden jeg er 3 kg mot et mål jeg aldri trodde jeg skulle nå og siden resten av livet er ganske ræva [8D].
Det jeg virkelig har lyst på er ny tattoo , men er livredd for det gjør vondt. Har 3 fra før , synes ikke det gjorde noe vondt men det kan jo gjøre vondt nå [8D] Off tør jeg å bare stikke til byen å bare ta en ny tattoo sånn uten videre [8D][&:][;)][:D]

Do it do it!

Gå for det du!!!Og vil gjerne se resultatet!![:)]

Trodde man måtte bestille time på tattoer jeg.... Men har du mulighet til å gjøre det i dag, så gjør det, du fortjener det[:D][:D]

ORIGINAL: ellaumbrella

Do it do it!

SIGNERE[:D]

har sååååååååååå lyst og tatovere meg, men det koster[&:]

ORIGINAL: talata

Trodde man måtte bestille time på tattoer jeg.... Men har du mulighet til å gjøre det i dag, så gjør det, du fortjener det[:D][:D]

Nei her er det stort sett ledig, om en må bestille time så får man samme dag [:D] De 3 andre har jeg tatt på sparken [:D]

løp til første buss - og gjør det du.

ORIGINAL: Looney

hehehe tør ikke alene , men vet ei venninne slutter på jobb kl 12 , så håper hun kan bli med å holde meg i hånden [8D]

ORIGINAL: Lakenskrekk.

hehehe tør ikke alene , men vet ei venninne slutter på jobb kl 12 , så håper hun kan bli med å holde meg i hånden [8D]

Å tatovere seg er jo digg[:)] Lykke til etterpå!

ORIGINAL: Lakenskrekk.

Å tatovere seg er jo digg[:)] Lykke til etterpå!

Er jo ikke akkurat digg , men skal heldigvis ta en plass det er mye godt kjøtt hehehhee , så håper ikke det gjør vondt.

Do it!!!![;)]

Back
Topp