tør jeg ?

Hlin

Elsker forumet
jeg sniker meg stille inn.. selv om det fortsatt kan gå veldig galt...
er bare 3+3 i dag!!

Vel gratulerer, ja dette TØRR du [:D]

men tenk om den ramler ut da!

klart du tør[;)], kan vi støtte hverandre og gi råd og tips og alt som følger med [:)]
Gratulerer så masse[:D]

ORIGINAL: wiccania

men tenk om den ramler ut da!

Haha, unnskyld at jeg ler, men for en søt kommentar. Den holder seg forhåpentligvis inni magen din i flere mnd til [;)]

ORIGINAL: *Emma08*

klart du tør[;)], kan vi støtte hverandre og gi råd og tips og alt som følger med [:)]
Gratulerer så masse[:D]

hehe bare å le :)

vi får håpe det. men jeg er veldig redd det skal gå galt.. etter nesten 1 år som prøvere.. jeg føler egentlig at jeg ikke orker å starte pån igjen!

hehe bare å le :)

vi får håpe det. men jeg er veldig redd det skal gå galt.. etter nesten 1 år som prøvere.. jeg føler egentlig at jeg ikke orker å starte pån igjen!

Skjønner godt at du er redd for at ting skal gå galt, men tro at det skal gå bra. Positive tanker vet du, det hjelper på...[:D]

ja. var nok den negative rfsu testen som knekker litt av på gleden her... men 2 positiver cb teller vel for noe ?

ja. var nok den negative rfsu testen som knekker litt av på gleden her... men 2 positiver cb teller vel for noe ?

Ja, fikk selv negativ rfsu, men positive cb tester, så ikke ta det så tungt [;)]

Mensen er enda ikke kommet her i gården [8D]

Gratulerer Wiccana [:D] er jo flere som har fått strek på CB og negativ på RFSU testen. tror du fint kan stole på CB da [:D]

jaaa.. skummelt!

weeeeeeeeeeeeeee

gratulerer!!!!
dette tør du![:D]

Gratulerer så mye med spiren og velkommen hit [:)]

velkommen hit! [:)]

Gratulerer så mye med spire og velkommen inn til oss! [:D]

jeg sniker meg stille inn.. selv om det fortsatt kan gå veldig galt...
er bare 3+3 i dag!!

gratulerer så mye[:D] dette blir og gå kjempebra[;)][;)]
gir meg ett håp siden jeg og fikk + på cb, men neg på billigstrimmel[8D]

kos deg utrolig mye i sv.skapet og tenk positive tanker[:D][:D]

daisy... vi får stole på cb..
som jeg sa til venninna mi.. hadde vi ikke googlet så mye, så hadde vi nok bare tatt en cb, og slått oss til ro med et kryss....

daisy... vi får stole på cb..
som jeg sa til venninna mi.. hadde vi ikke googlet så mye, så hadde vi nok bare tatt en cb, og slått oss til ro med et kryss....

mhm, tenker av og til at livet var mye "lettere" før man begynte prøvingen osv....[:)] da var en strek en strek og ferdig med det[:D][:D]

Hipp hipp hurra!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp