Tør jeg tre inn her?!

Lillefrue

Elsker forumet
Fått positiv test igjen, men vet ikke hvor høyt jeg tør å juble da de to andre i år endte i sa :(

Bilde av testen:

9e49da6c4f94fd02091f16da32b36d66

Så det er noe på gang igjen, men vil det vare tro?! Så kjenner ikke på så veldig mye glede enda selv om jeg felte ett par tårer da jeg så det kom 2 streker :)

Fått positiv test igjen, men vet ikke hvor høyt jeg tør å juble da de to andre i år endte i sa :(

Bilde av testen:

9e49da6c4f94fd02091f16da32b36d66

Så det er noe på gang igjen, men vil det vare tro?! Så kjenner ikke på så veldig mye glede enda selv om jeg felte ett par tårer da jeg så det kom 2 streker :)

Gratulerer så mye med graviditeten og velkommen hit:)

Jeg forstår godt at du ikke våger å slippe jubelen løs helt enda. Selv har jeg hatt en sa og en ma iløpet av det siste halvåret. Håper alle gode ting er tre, og at spirene blir til januar:)

Jeg synes også det er merkelig å glede seg over det enda. Med tre fullførte svangerskap er jeg på tanken at det en gang skjer meg også...

Gratulerer så mye med graviditeten og velkommen hit:)

Jeg forstår godt at du ikke våger å slippe jubelen løs helt enda. Selv har jeg hatt en sa og en ma iløpet av det siste halvåret. Håper alle gode ting er tre, og at spirene blir til januar:)

Takk :)

Ja, håper vi kan følge hverandre helt til mål :)
Alle gode ting er 3, så håper virkelig på det nå :)

Gratulerer og velkommen :)

Skjønner godt du ikke tørr å juble helt ennå. Jeg mistet nylig i MA og så jeg kjenner godt følelsen du sitter med. Heldigvis så er det statistisk sett liten sansynlighet å miste 3 ganger på rad, så krysser fingerene for at det går bra for deg denne gangen :)

Gratulerer og velkommen :)

Skjønner godt du ikke tørr å juble helt ennå. Jeg mistet nylig i MA og så jeg kjenner godt følelsen du sitter med. Heldigvis så er det statistisk sett liten sansynlighet å miste 3 ganger på rad, så krysser fingerene for at det går bra for deg denne gangen :)

Takk :) må bare prøve å puste med magen og ta det med ro. Blir nok mer glede å jubel etterhvert hvis det viser seg at denne sitter :)

Gratulerer og velkommen :D

Takk takk :D

Kryssar fingrane for at det går bra med deg :-) velkommen skal du vere i alle fall :D

Gratulerer, og velkommen :-D

Back
Topp