Tør jeg juble...eller...

Trollunn

Trollunn
Da tok jeg altså en billigtest i morges. Kval, skjelven, livredd og trøtt, sjangla jeg ned på badet i morges, mens jeg vurderte for og imot å ta en test. "Jeg ødelegger arbeidsdagen", "jeg kan ikke vente lenger", "jeg får tid til å svelge skuffelsen mens jeg er på jobb"... etc

Vel...

Det ble en strek! Svak, men rød, og tydelig en strek. Men altså ikke kjempesterk.
Er det et dårlig tegn..?

Hjælp

Da tok jeg altså en billigtest i morges. Kval, skjelven, livredd og trøtt, sjangla jeg ned på badet i morges, mens jeg vurderte for og imot å ta en test. "Jeg ødelegger arbeidsdagen", "jeg kan ikke vente lenger", "jeg får tid til å svelge skuffelsen mens jeg er på jobb"... etc

Vel...

Det ble en strek! Svak, men rød, og tydelig en strek. Men altså ikke kjempesterk.
Er det et dårlig tegn..?

Hjælp

Altså...det er jo ikke et dårlig tegn...det er jo positivt, jeg skjønner det...men det er IKM i dag...bør ikke testen være sterk?

En gt sier bare om du har hcg i urinen eller ikke. Sterk eller svak strek sier hva om hvor konsentrert urinen din er. :) så en strek er en strek og den er positiv ;)
Ingen damer produserer hcg likt, så en blodprøve hos legen med noen dagers mellomrom er veldig kjekt om man er i tvil :)

Ja, huff, vet jo egentlig det... men så gruelig redd for å glede meg for tidlig...

Så lenge streken kom innen fristen og har rosa farge, er testen din positiv og du ER gravid! Disse billigtestene har ulik konsentrasjon av fargestoffer, så det er ingen vits i å sammenligne med andres tester. ;)

Gratulerer! Du er gravid! :smiley-bounce016

Heeelt uvirkelig. Vel, i alle fall så er jeg gravid p.t.

Ny test i morgen den dag!

:cheers

billigtestene blir ikke sterke.. de har ikke blitt det på på meg... ta clearblue sine, beste :)
men en svak strek er en strek... så den er positiv,
måtte spiren sitte hele veien, nyt det..og gratulere :)

Jeg drister meg til å si GRATULERE :D;):p

Aww så hyggelig!!! En strek er en strek! Jeg fikk også en svak strek når jeg ble gravid... GRATULERER SÅ MASSE, MASSE MASSE!!! :)

Vel...

Er det et dårlig tegn..?

Hjælp
Åh spennende lesning! Sist jeg var gravid fikk jeg ikke sterk strek 2 dager etter ikm..å det var en a1 test også. Jeg hvisker gratulerer og håper jeg følger etter om en uke;)

Tusen takk dere! Jeg tror det liksom ikke enda. Men en A1-test i dag var også positiv... men holdt på å få hjertestopp, fordi den brukte ltt lengre tid på å få fram streken enn billigtesten...hehe. Men ble klart positiv, ikke psyko-sterk, men positiv ja :)
Har ikke sagt noe til sambo enda... jeg er litt rar ja...
Håper av hele mitt hjerte at dere følger etter

Gratulerer! Så gode nyheter!
Håper det holder helt i mål:)
Og planlegger å følge etter snaaaaart!

Jippi!!! :D Gratulerer!!! :D

Tusen takk dere! Jeg tror det liksom ikke enda. Men en A1-test i dag var også positiv... men holdt på å få hjertestopp, fordi den brukte ltt lengre tid på å få fram streken enn billigtesten...hehe. Men ble klart positiv, ikke psyko-sterk, men positiv ja :)
Har ikke sagt noe til sambo enda... jeg er litt rar ja...
Håper av hele mitt hjerte at dere følger etter
Er litt nysgjerrig på om du har hatt noen spesielle symptomer den siste uka? Lutinusen gir jo mye symptomer,men jeg er en uke etter deg og det eneste jeg har er vond korsrygg. Begynner å miste trua her. Sist jeg var gravid kjente jeg det godt på kroppen.

Er litt nysgjerrig på om du har hatt noen spesielle symptomer den siste uka? Lutinusen gir jo mye symptomer,men jeg er en uke etter deg og det eneste jeg har er vond korsrygg. Begynner å miste trua her. Sist jeg var gravid kjente jeg det godt på kroppen.

Vel, jeg har hatt masse smågreier egentlig, men aner jo ikke om det har vært lutinus eller spire.
Men dette har jeg kjent helt sikkert:
-trøtt! Nesten merkelig rask innsovning til tider
-stikkinger spes på en side, to-tre dager før test
-bittelitt murringer, type mens, men mer kommet raskt og forsvunnet igjen
-veldig stor mage, oppblåst og stinn og vond (etter uttaket antar jeg), dette er mye bedre nå
-halebein har vært og er litt ømt
-bittelitt såre nippelser av og til, men de har vært slik etter el-sprøyta

Neste borte alt nå, bortsett fra at det røsker til litt neddi magen hvis jeg snur meg eller reiser meg brått

Back
Topp