Tør jeg håpe at det er fødsel på gang??

Nomade

Betatt av forumet
Jess, tør jeg virkelig begynne å håpe på at noe er på gang??? Har i hele dag hatt mye menssmerter, som siden ca kl 20 har kommet som tak - føles ut som et stramt belte - som varer 45-70 sek og kommer mellom 9-20 min. Vet jo at det kan komme å gå lenge, men nå når jeg var på do kom det ferskt blodtilblandet slim på papiret!:D noen som har erfaring med blodtilblandet slim, og hvor lenge det var før fødsel?

satser på at noe er i gang, lykke til!

Krysser fingrene for at noe er på gang.
Jeg opplevde maserier på den den måten, men de gikk over tilslutt over til ordentlige rier i ryggen. :-)
Blodblandet slim har jeg ikke opplevd, men det kan kanskje være slimproppen?
Uansett lykke til! :-)

Ja, hvis det ikke er noe på gang nå, så gruer jeg meg til ordentlige rier for å si det sånn!!
Vært ganske så vonde fra ca 06.30, må puste meg gjennom de, og de forandrer seg ikke om jeg står eller sitter. Som veldig sterke menssmerter i et stramt bånd nederst på magen, hvert 4-6 min, og varer 1 -1 1/2 min. Blir vondere og vondere.. Merkes også mer og mer i ryggen i tilegg.

Ja, er slimproppen jeg også tenkte på at det er :) Trodde den hadde gått for et par uker siden, men tydeligvis ikke.. 

Endelig ser jeg lys i enden av tunnelen på dette svangerskapet! Er det 2-3 min det skal være mellom før man drar på føden? Er kun 10 min kjøretur.

Edit: Ringte til føden nå, bare for å høre, og da ville de at jeg skulle komme inn for en sjekk:) så da drar vi! Håper jeg ikke kommer tilbake uten baby!

Ojoj, så spennende! Masse lykke til:)

weee... masse lykke til 

spennende!!!! lykke til

Masse lykke til:):)

Back
Topp