Kort om meg først, fikk ei nydelig datter i april 2016 etter en BO og en MA. Nærmer meg 28 år nå, gift. Kastet pillene november 2016, siden veien til nr 1 var lang (2år).. Dette er femte gangen jeg er gravid siden vi begynte veien på nr 2, alle de andre har gått til grunne rundt 5+0. Jeg har nesten todelt livmor så det gjør det litt vanskelig for egget å feste seg. Dette var siste pp før pause fra prøving fram til operasjon av livmoren, og jaggu 10 dpo og fin økning på testene så langt [emoji173]️ Fikk til og med GRAVID 1-2 i går kveld på 9 dpo!
Sa til meg selv at jeg ikke skulle melde meg inn i nå TG før GRAVID 2-3, men ser økning så stoler på det [emoji173]️
De andre gangen har strekene vært svake og ikke økt noe særlig i ca en uke før blødningene startet. Men nå er testene slik de var når jeg testet positivt med snuppa [emoji2][emoji2]
Foreløpig termin 17.april 2019[emoji7]
Datteren min kom til 04.april 2016 [emoji7]

Tok disse to i går kveld på badet til svigermor [emoji23][emoji2]

Fra i morges til i ettermiddag. [emoji2]

Fra i morges til i ettermiddag [emoji173]️
Håper jeg får være med dere heeeeele veien [emoji106]
Sa til meg selv at jeg ikke skulle melde meg inn i nå TG før GRAVID 2-3, men ser økning så stoler på det [emoji173]️
De andre gangen har strekene vært svake og ikke økt noe særlig i ca en uke før blødningene startet. Men nå er testene slik de var når jeg testet positivt med snuppa [emoji2][emoji2]
Foreløpig termin 17.april 2019[emoji7]
Datteren min kom til 04.april 2016 [emoji7]

Tok disse to i går kveld på badet til svigermor [emoji23][emoji2]
Fra i morges til i ettermiddag. [emoji2]
Fra i morges til i ettermiddag [emoji173]️
Håper jeg får være med dere heeeeele veien [emoji106]

Blir spennende å følge med videre og håper at du får bli her inne