Tør jeg dette da?

Moniq

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Kort om meg først, fikk ei nydelig datter i april 2016 etter en BO og en MA. Nærmer meg 28 år nå, gift. Kastet pillene november 2016, siden veien til nr 1 var lang (2år).. Dette er femte gangen jeg er gravid siden vi begynte veien på nr 2, alle de andre har gått til grunne rundt 5+0. Jeg har nesten todelt livmor så det gjør det litt vanskelig for egget å feste seg. Dette var siste pp før pause fra prøving fram til operasjon av livmoren, og jaggu 10 dpo og fin økning på testene så langt [emoji173]️ Fikk til og med GRAVID 1-2 i går kveld på 9 dpo!
Sa til meg selv at jeg ikke skulle melde meg inn i nå TG før GRAVID 2-3, men ser økning så stoler på det [emoji173]️
De andre gangen har strekene vært svake og ikke økt noe særlig i ca en uke før blødningene startet. Men nå er testene slik de var når jeg testet positivt med snuppa [emoji2][emoji2]

Foreløpig termin 17.april 2019[emoji7]
Datteren min kom til 04.april 2016 [emoji7]

IMG_7119.jpg
Tok disse to i går kveld på badet til svigermor [emoji23][emoji2]
IMG_7128.jpg
Fra i morges til i ettermiddag. [emoji2]
IMG_7129.jpg
Fra i morges til i ettermiddag [emoji173]️

Håper jeg får være med dere heeeeele veien [emoji106]

Velkommen til oss :)

Kort om meg først, fikk ei nydelig datter i april 2016 etter en BO og en MA. Nærmer meg 28 år nå, gift. Kastet pillene november 2016, siden veien til nr 1 var lang (2år).. Dette er femte gangen jeg er gravid siden vi begynte veien på nr 2, alle de andre har gått til grunne rundt 5+0. Jeg har nesten todelt livmor så det gjør det litt vanskelig for egget å feste seg. Dette var siste pp før pause fra prøving fram til operasjon av livmoren, og jaggu 10 dpo og fin økning på testene så langt [emoji173]️ Fikk til og med GRAVID 1-2 i går kveld på 9 dpo!
Sa til meg selv at jeg ikke skulle melde meg inn i nå TG før GRAVID 2-3, men ser økning så stoler på det [emoji173]️
De andre gangen har strekene vært svake og ikke økt noe særlig i ca en uke før blødningene startet. Men nå er testene slik de var når jeg testet positivt med snuppa [emoji2][emoji2]

Foreløpig termin 17.april 2019[emoji7]
Datteren min kom til 04.april 2016 [emoji7]

Vis vedlegget 269030
Tok disse to i går kveld på badet til svigermor [emoji23][emoji2]
Vis vedlegget 269032
Fra i morges til i ettermiddag. [emoji2]
Vis vedlegget 269033
Fra i morges til i ettermiddag [emoji173]️

Håper jeg får være med dere heeeeele veien [emoji106]

Gratulerer med positiv test!
Jeg må innrømme at jeg har vært inne og snik-lest på dagboken din og syns du er utrolig sterk som har vært igjennom det du har.
Håper og krysser fingrene for at denne spiren sitter helt til mål, det fortjener dere :Heartred Blir spennende å følge med videre og håper at du får bli her inne :Heartbigred

Gratulerer med positiv test!
Jeg må innrømme at jeg har vært inne og snik-lest på dagboken din og syns du er utrolig sterk som har vært igjennom det du har.
Håper og krysser fingrene for at denne spiren sitter helt til mål, det fortjener dere :Heartred Blir spennende å følge med videre og håper at du får bli her inne :Heartbigred

Tusen takk!
Ja, skal nok innrømme at det er tungt å gå gjennom abort igjen og igjen. Men samtidig gjør det meg sterkere også.
Kjenner veldig på at jeg håper og krysser alt jeg har på at denne spiren blir mer til april [emoji173]️ April er en nydelig måned å få baby i [emoji2]

Gratulerer så mye :)

Så artig! Krysser fingrene for at den sitter [emoji178] Gratulere så [emoji173]️-lig mye [emoji1]

Back
Topp