Tør jeg dette da?:P

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har meldt meg opp på grunnleggende førstehjelpskurs på rødekors. En hel helg med grunnleggende teori om førstehjelp, også en praktisk/teoretisk "eksamen" på slutten.. Men så var det det da... Tør jeg virkelig dette :P Kjenner angsten slår kraftig inn med tanke på den praktiske "eksamenen" jeg da.. Stå der foran 3-4 ukjente personer og gjøre noe jeg aldri har gjort før..

Er jo greit å vite da.. Man lærer jo mye om førstehjelp til barn også. + jeg kan være med å hjelpe samfunnet litt ved å være vakt på festivaler, og være med å lete etter savnede (trenger flere kurs til det da vil jeg tro).. Men alikevel..

Hva i alle dager er det jeg har begitt meg ut på [&:][:D]

Så bra!
ikke dumt å ha på en CV heller det der! [:)]

null stress! det klarer du fint [:)]

ORIGINAL: jinta85

Så bra!
ikke dumt å ha på en CV heller det der! [:)]

Det er jo sant [:D] Skal jo ta førskoleutanningen etter jeg er ferdig med vgs. Og det er jo absolutt et pluss å ha med seg i barnehagen.

Syns det er knalltøft eg [:D]
Du får deg sikkert en kjekk opplevelse og blir "utdannet" til å redde liv om du står opp i en situasjon, kjempebra!!!

Det har jeg lyst til å gjøre også.
Hvor mye koster det?

OG eksamen klarer du finfint[:D]

ORIGINAL: ~Mummimamma~

Hvor mye koster det?

Ingen aning! Fikk bare beskjed om at min kjære hadde meldt meg på jeg siden jeg sa for noen mnd siden at jeg syntes det virka interessant ut .. Men kan gi beskjed når jeg finner det ut ? [;)]

ORIGINAL: Mitsukai

ORIGINAL: ~Mummimamma~

Hvor mye koster det?

Ingen aning! Fikk bare beskjed om at min kjære hadde meldt meg på jeg siden jeg sa for noen mnd siden at jeg syntes det virka interessant ut .. Men kan gi beskjed når jeg finner det ut ? [;)]

Ja, hadde vært supert[:)]

Hadde sikkert finni det ut ved å google, meeeeen latskapen lenge leve!

Supert. Det trenger du så absolutt i barnehage. Blir vell fornya hvert eller annenhvert år også etter du er komt i jobb

ORIGINAL: kasandre

Syns det er knalltøft eg [:D]
Du får deg sikkert en kjekk opplevelse og blir "utdannet" til å redde liv om du står opp i en situasjon, kjempebra!!!

Back
Topp