Tør jeg å komme inn hit da tro...

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Vet ikke helt om jeg tør å bevege meg inn hit... tok en gtest i dag og da kom dette frem

2013-01-13073548_zps08216823.jpg

En ultrasvak strek.. hvis mine beregninger er rett (med tanke på poitive EL tester 29 og 30 desember) så er jeg 13 dpo i dag..

Når en evt termin blir er jeg usikker på iom at jeg ikke har hatt mens siden mai 2009. Hadde p-pille slutt 21 november og ikke fått tilbake tanta igjen enda.

Hvordan finner jeg evt ut termin?

Gratulerer med pos test! :)

Jeg er også usikker på termin. Jeg gikk til lege og fortalte hvordan saken er, og så henviste han meg videre. Skal på Ul på onsdag :)

Sier velkommen hit jeg, hold deg her til du vet mer :p

Lutefasen er vel som regel 12-16 dager:s jeg hadde ikke fått noe stabil syklus heller, så jeg går ikke ut i fra siste TR men heller EL dag og plusser på 14 dager før:) du er vel rundt 4 uker:) termin rundt 24sep eller noe:S er flere kalkulatoren på nette, så har du en ca dato fram til du sjekker på ultralyd:)

Gratulerer :) så spennende da :)

Tusen takk :) Tør ikke å juble så veldig høyt enda.. men jubler litt inni meg :) Uvirkelig lissom..

Tok to nye tester nå (har ikke mindre enn to forskjellige Ebay tester og en fra Billigtester.no) og den ene Ebay testen (One Step Pregnancy test) ble negativ, den andre ble svak positiv. Billigtesten som jeg har lagt ut bilde av er positiv. Produserer vel HCG seint kanskje? (men med 2 positive.. den jeg tok først viser nå en klar rosa strek.. så er jeg vel gravid.. *vanskelig for å skjønne det* )

Men bør jeg kontakte legen og bestille time? Det er vel for tidlig med svangerskapskontroll enda? (eller bør jeg vente litt til???)

Måtte bare lage meg en ticker og satte termin 24 september.. så mye for galt kan det ta ikke bli :)

Du er nok gravid ja, en graviditetstest slår kun positiv ut dersom urinen inneholder hcg. og ja du kan produsere seint hcg, det gjør jeg også.
Du trenger ikke bestille legetimen enda, hvis ikke det bare er for å få enda en bekreftelse på graviditeten.
Men vanligvis er vel første kontroll melllom uke 8-12 :)

Jeg skal oppom legekontoret på tirsdag for å hente noe, så da kan jeg snakka med dama i skranken og høre. Tar nok garantert nye tester i morgen og tirsdag uansett...hehe

(har også en digital med ukesindikator som må svis av.. jepp.. testegal gitt.. men det er jo sååå billig på ebay jo)

gratulerer:-):-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Positiv!!!! Gratulerer ;) Og velkommen ;)

Gratulerer så mye og velkommen til oss:D Du kan gå til legen å få det bekreftet også hvis du føler for det :)
Skal til legen på tirsdag, er bare 6 uker på vei da, ta blo prøver å sånt :)

Back
Topp