Tør ikkje håpe...

Cavegirl

Flørter med forumet
Kjenner at kropp og sinn er utmatta!  Veit liksom ikkje om eg skal tørre å håpe på at det går bra denne gongen... Kanskje det er ein slags forsvarsmekanisme mot å bli såra.  Eg veit ikkje... Eg er sliten og vil "ha det overstått"! Går rundt med klump i halsen heile tida, og kan nesten ikkje svare når folk spør meg korleis det går, uten å få tårer i auene. Det tar på dette her...

Ja, jeg skjønner deg veldig godt!
Det blir så ensporet tankegang i denne tiden, alt annet betyr liksom ingen ting.
Jeg føler meg mer innesluttet og stille enn jeg bruker å være.. føler meg snål.
Det tar på sinnet dette ja, men fysisk er jeg ganske grei, litt oppblåst bare.
Vi må holde motet opp og prøve å fokusere på noe annet innimellom.

Ja, det er heilt klart! Hadde ei lita utblåsning i går, og det hjalp veldig... Letta litt på trykket, so i dag føler eg meg mykje lettare til sinns. Heldigvis! Det er ikkje likt meg å gå sån heller... Kjenner igjen det du seier om å trekke seg litt tilbake. Eg brukar alltid å vere veldig positiv også, men her er det andre ting inne i bildet som vi ikkje har kontroll over tydeligvis [;)]

ORIGINAL: Cavegirl

Ja, det er heilt klart! Hadde ei lita utblåsning i går, og det hjalp veldig... Letta litt på trykket, so i dag føler eg meg mykje lettare til sinns. Heldigvis! Det er ikkje likt meg å gå sån heller... Kjenner igjen det du seier om å trekke seg litt tilbake. Eg brukar alltid å vere veldig positiv også, men her er det andre ting inne i bildet som vi ikkje har kontroll over tydeligvis [;)]

Akkurat som jeg skulle skrevet det sjøl. I den ventetiden før testen, så var humøret mitt skikkelig ustabilt.

[:)]Hei Cavegirl[:)] vil bare si at jeg tenker på deg. Håper sånn at du lykkes. Når kan du teste?

Jeg begynner mitt 2de forsøk i slutten av juli:-)

Tusen takk skal du ha! Godt med litt omtanke.[:)] Eg skal ta blodprøve på fredag... Ikkje so lenge igjen heldigvis -og ingen tante på besøk enda! Altfor spennande! 

Oj da er du kanskje gravid[:)][:)][:)] skal krysse fingrene for deg.
Jeg fikk jo mensen en uke før jeg kunne ta ta test jeg.

Ønsker dere bare lykke til på fredag. Håper alt går bra, har en god følelse[:)]

Lykke til i morgen, jeg er spentpå dine vegner!

TUSEN TAKK!
Eg har fremdeles ikkje fått mensen då! So kanskje eg kan tørre å begynne å håpe likavel? IIIIIK!
Får ikkje svar på blodprøva før laurdag, men eg syns no det er eit godt teikn at tanta ikkje har komt pïå besøk!
[:)]

Klarer du å laver å teste hjemme sjøl? Jeg testet 12 dager etter innsetting[:D]

Er no redd for at svangerskapshormon frå alt vi har proppa i oss i det siste vil gje feil svar... det er jo hCG i et eller anna vi har i oss.  Hugsar ikkje om det er eggløysingsprøyta eller Crinonen... Kan jo ta ein i mårå sjølvsagt, men ventar nok på telefon frå Bergen for å vere heilt sikker...[:)]

Det er el sprøyta. Den hcg hormonen som den sender ut i kroppen er ute etter maks 14 dager sa dem på sykehuset til meg... Jeg tok test dagen etter at det hadde gått 14 dager sin den sprøyta. Jeg har en meget god følelse på deg[;)] Håper jeg har rett!!!!!!

ORIGINAL: Ida82

Klarer du å laver å teste hjemme sjøl? Jeg testet 12 dager etter innsetting[:D]

Jeg skulle ta blodprøve på en mandag og fikk ikke beskjed før på onsdag. Prøvene skulle sendes fra Bodø til Tromsø. Søndagen før alt dette måtte jeg teste.. Men klarte ikke å slippe jubelen løs før jeg hadde fått det bekreftet fra sykehuset. Det var lange dager å vente[:D]

No har eg vore å tatt blodprøve! Fremdeles ingen tante på besøk, so det ser no veldig lovande ut!  Kanskje eg skal ta å gå å kjøpe en liten Clearblue i dag likavel? Ja, det gjer eg!

[:)]

Å dette er så spennende.

Du er nok gravid!!![:)] For hvis det er som jeg tror, så hadde du sikkert innsettinga på fredag for akkurat 2 uker siden? Og hvis du ikke har fått mensen til nå, så er det et meget godt tegn. LYKKE TIL!!!!!

Back
Topp