Tør ikke teste

Trollunn

Trollunn
Er bare en uke siden innsett i dag, men tenker veldig på at testinga nærmer seg, og at mange tester allerede på dette tidspunktet.
Har vært skuffa så mange mnd de siste tre åra, at jeg orker ikke tanken på negativ test lysende mot meg.

Har egentlig ikke noen særlig symptomer heller...litt murringer i dag, og veldig oppblåst selvf, noe jeg har vært siden uttaket. Ser ut som jeg er i 6. mnd.

Jaja, må vel bare hive meg ut i det snart. Negativ.com..? Jepp!
Og med testedag på lillejuleaften, så tenker jeg at det er Ok å bli ferdig med det litt før den dagen :/

Dagens utblås :)

Så spennende! Krysser fingrene for at du får en positiv test! Jeg har ikm på julaften!

Tvi tvi! :)

Klem

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg vil faktis annbefale deg til å ta en test som er negativ nå, for da vet du om EL-sprøyta er ute av kroppen eller ikke.. :) Da slipper du å lure på om det er sprøyta som henger igjen om du får en positiv test! ;)

Så spennende! Krysser fingrene for at du får en positiv test! Jeg har ikm på julaften!

Tvi tvi! :)

Klem

Såpass ja! Vil du teste før da tror du? Jeg har ikke hamstra inn billigtester nå...har kun en test liggende :P
Masse lykke til med testing og jula!!!

Jeg vil faktis annbefale deg til å ta en test som er negativ nå, for da vet du om EL-sprøyta er ute av kroppen eller ikke.. :) Da slipper du å lure på om det er sprøyta som henger igjen om du får en positiv test! ;)

Jau, det var en tanke det da... men skal ikke el-sprøyta være ute etter ca 10 dager? Fikk veldig ømme nippels av den, varte noen dager. Men nå er det borte.
Har vært flink å ikke stresse, ikke bli nervevrak eller la dette overta livet mitt. Så å faktisk ta den testen er grusomt vanskelig nå, for da måå jeg face hva jeg driver med, på en måte :P

:confused:

Har nettopp bestilt en haug med billigtester :P

Men må prøve å vente til helgen ihvertfall! Har vel ikke helt troen på at vi klarer det selv, men man vet jo aldri:)

Lykke til med testingen når du til slutt svir av en! Håper du går julen i møte med en voksende spire i magen! :)

Takk Knerten :-) Dere er gode å ha!!! Ønsker alle her en fruktbar 2014!!!

Som regel er nok sprøyten ute av kroppen da, men er ofte derfor man ikke skal teste før man har fått beskjed! hihi.. Jeg er jo litt testoman, så jeg tar en for å sjekke at den er gått ut på dag 7, og så tar jeg en annen hver dag etterpå for å se om den blir sterkere eller svakere.. :P Jeg hadde ikke klart å vente til dag 14 uansett! hahaha Skjønner deg jo godt også da, for man er jo på en måte gravid inntil man har fått den eventuelle negative testen! :P :P

Glemte å si lykke til!!!! <3

Takktakk :-) Hakke testa enda, men kjøpte meg to apotektestet i dag :-P Gruuuuuer meg :'(

gleder meg til at du skal teste :) lykke til:)

:smiley-angelic008

Back
Topp