Hageblomsten
Forelsket i forumet
Det har vært tøffe 11 måneder. Desember, 2019 slutter jeg på prevensjon. I mars måtte jeg ta en vaksine, så det ble en liten prøvestopp. Mai fikk jeg positiv test, men begynte å blø i midten av juli. Dro på UL og fikk se et friskt foster. Mistet i slutten av samme måned, 10 uker på vei. Under gyn. undersøkelse fikk jeg påvist grove celleforandringer og ble henvist til konisering. Måtte vente med prøvingen til jeg fikk svar på cellepeøvene og til etter blødningene hadde gitt seg etter operasjonen, og den ventingen føltes alt for lang. Endelig hadde blødningene stoppet, men mens kom ca. 1 måned senere. Dermed ingen baby den runden. Nå skulle jeg ha fått mens, men forventer egentlig at den bare er litt forsinket. Tør ikke håpe at det har klaffet og vil helst vente så lenge som mulig med å ta test. Jeg er så innmari redd for å miste igjen. For hver pp blir det større mellomrom mellom jenta vår, som nå er 4 år, og et yngre søsken. Vi ønsker at de skal få glede av hverandre, og det er nesten så jeg tenker «er det verdt det?» hvis dette tar enda lenger tid.