Tør ikke fortelle samboer:(

Trekløver-

Flørter med forumet
Hei alle sammen, og gratulerer med spirerene.

Jeg er veldig glad på mange måter for graviditeten, men samvier sier at han ikke ønsker flere enn de to barna vi har. Jeg har prøvd ved mange anledninger, over lang tid å diskutere et tredje barn men det er han ikke enig i. Får til svar at vi får vente litt til og at han kaaaanskje endrer mening.

Nå har jeg da altså blitt uplanlagt gravid. Dvs ingen prevansjon (dette vet han!). Kun hoppe av i svingen Jeh er så glad, samtidig som at tankene løper helt løpsk og jeg vet ikke hvordan jeg skal si det!!! Er så redd for reaksjonen

Noen med erfaringer eller råd?

Mange mange klemmer ❤️ står litt i samme situasjon, mannen elsker barnet nå men slet i nyfødt perioden og derfor sagt han ikke ønsket flere. Men jeg ble nå uplanlagt gravid, han visste jo vi ikke brukte noe prevensjon. Slet med og fortelle det jeg og, spesielt fordi jeg hintet litt i starten om hva han hadde tenkt om jeg ble gravid. Han reagerte veldig negativt, og mente det hadde vært min feil om jeg ble gravid, forstå det dem som kan. Holdt det hemmelig i 1.5 uke, og sa det tilslutt i går. Forstår det er vanskelig å si det, virkelig, spesielt når alt er så sårbart og en er glad selv over den lille spiren :confused::Heartred Var redd reaksjonen jeg også, han ble ikke glad, men reaksjonen var mildere enn ventet.

Har han sagt noe om hva han hadde ment hvis dere ble gravide uplanlagt ?

Mange mange klemmer ❤️ står litt i samme situasjon, mannen elsker barnet nå men slet i nyfødt perioden og derfor sagt han ikke ønsket flere. Men jeg ble nå uplanlagt gravid, han visste jo vi ikke brukte noe prevensjon. Slet med og fortelle det jeg og, spesielt fordi jeg hintet litt i starten om hva han hadde tenkt om jeg ble gravid. Han reagerte veldig negativt, og mente det hadde vært min feil om jeg ble gravid, forstå det dem som kan. Holdt det hemmelig i 1.5 uke, og sa det tilslutt i går. Forstår det er vanskelig å si det, virkelig, spesielt når alt er så sårbart og en er glad selv over den lille spiren :confused::Heartred Var redd reaksjonen jeg også, han ble ikke glad, men reaksjonen var mildere enn ventet.

Har han sagt noe om hva han hadde ment hvis dere ble gravide uplanlagt ?
Åå gode klemmer til deg også❤️

Vi har ikke snakket om reaksjonen hans evt, men vi han har selv sagt at det er en viss sjans for graviditet, når jeg har vært litt lettere irritert over at han hopper av i svingen

:Heartred Litt samme situasjon selv her. Ingen gode råd Desverre.. enn at man må vel bare stålsette seg og hoppe i det. Så får han bare ta det som han tar det. Også tenker jeg at om han hopper av i svingen som prevensjon, så har han litt seg selv å tenke. Man vet jo at det ikke er en trygg prevensjonsmetode? Lykke til, håper at det går bedre enn enn du ser for deg - hold oss oppdatert! :Heartred

Åå gode klemmer til deg også❤️

Vi har ikke snakket om reaksjonen hans evt, men vi han har selv sagt at det er en viss sjans for graviditet, når jeg har vært litt lettere irritert over at han hopper av i svingen
Tror jeg ville tatt det opp når dere er alene på kvelden eller lignende, og si selv du ikke tenkte dere ville bli gravide fordi dere hoppet av i svingen, men at du er det nå uansett likevel. Og si ærlig du var redd for å si det til han fordi du var redd for hvordan han ville reagere på nyheten. Kanskje han er mildere da? ❤️ uansett reaksjon han vil få når du sier det, om så han blir sur, så er det nok ikke slik han forblir i graviditeten, når sjokket over nyheten har landet litt, så blir han sannsynligvis glad over det som kommer ❤️ min mann var som sagt piss sur, og negativ og la hele skylden på meg, men han har allerede roet seg endel, fordi han så jeg ble lei meg av reaksjonen hans ❤️

Så mye gode tips du har fått :Heartred :shy: vanskelig situasjon! Men som det sies er dette jo to om det, det er jo ikke mer ditt ansvar fordi det er i din kropp.

Håper også han justerer seg etter din reaksjon, men siden kommer på at det ikke er mer din "feil" osv.

Masse lykke til :Heartred

Takk for alle fine svar❤️ Nå har jeg fortelt han det. Det var veldig lite reaksjon Han lo litt, og spurte hvordan det kunne skjedd. Om keg hadde lurt han eller vært utro‍ Med en tullende tone altså.. Men det høres jo rart ut synes jeg og. Vi hadde jo sex kun en gang forrige syklus, og vi har aaldri opplevd å bli gravide på alle de årene vi har vært sammen ved å hoppe av i svingen. Så jeg skjønner godt han stusser

Takk for alle fine svar❤️ Nå har jeg fortelt han det. Det var veldig lite reaksjon Han lo litt, og spurte hvordan det kunne skjedd. Om keg hadde lurt han eller vært utro‍ Med en tullende tone altså.. Men det høres jo rart ut synes jeg og. Vi hadde jo sex kun en gang forrige syklus, og vi har aaldri opplevd å bli gravide på alle de årene vi har vært sammen ved å hoppe av i svingen. Så jeg skjønner godt han stusser
Hvor gammel er han? Håper det går seg til

Back
Topp