Tør forsiktig presentere meg

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Har lille N fra før som fyller 2 på lørdag ❤️ gikk ikke på prevensjon etter fødsel, men ammet. 9 mnd etter fødsel ble jeg gravid. Ble oppdaget etter vi mistet. Kjemisk graviditet. Mistet mellom 4-5 uker. Samme skjedde i desember, men da fikk jeg skyggestrek. I februar fikk jeg påvist at hcg nivå var lavt og ul viste en MA. Lille stoppet å utvikle seg. Dette var veldig tidlig så det ble aldri noe. I juni ble jeg gravid og dette ble oppdaget da mensen min var kraftig i juli og på legevakten fikk jeg beskjed om dette. Nok en MA som ikke utviklet seg til noe.

Jeg er nå over denne faresonen, men konstant redd!!! Jeg ber og håper hver dag ❤️ før vi fikk lille N mistet vi store storesøster i uke 18+6 så vært gjennom litt kan man si :(

Går på medisiner og har riskosvangerskap, men vi har ei sun, aktiv og fin jente her så vi vet vi kan ❤️

Termin kan være alt fra 18-26 juni så vi får bare se hva som skjer :)

Når jeg har mistet har jeg ikke fått positiv hcg test men kun blodprøve og sånn var det med hun vi mistet og. Tar det positivt at testen ble fort positiv og at det økte så fort :)

Gratulerer! Krysser fingrene for deg :-)

Så trist at du har måtte oppleve å miste så mange ganger! Krysser fingrene for alt går riktige veien denne gang :) gratulerer forresten :)

Håper virkelig dere kommer i mål denne gangen, høres ut som du har fått din dose med uflaks.

Så trist at du har måtte oppleve å miste så mange ganger! Krysser fingrene for alt går riktige veien denne gang :) gratulerer forresten :)
Tusen takk for det :)

Håper virkelig dere kommer i mål denne gangen, høres ut som du har fått din dose med uflaks.
Det er ingen grunn så ja det er det :/ store storesøster hadde 36 infarkt i morkaken :O

Oi, det var mange :o
Jepp :/ startet fra den ble dannet så hun led lenge! Til slutt klarte hun ikke puste og få i seg næring så hun døde i magen min og fødte henne hjemme alene. 3 uker senere fikk jeg lille N i magen så priser hun og høyt og dette svangerskapet !!!! ❤️

Jepp :/ startet fra den ble dannet så hun led lenge! Til slutt klarte hun ikke puste og få i seg næring så hun døde i magen min og fødte henne hjemme alene. 3 uker senere fikk jeg lille N i magen så priser hun og høyt og dette svangerskapet !!!! ❤️
Så trist å lese, må ha vært tøft for deg ❤️

Så forferdelig å lese om all mistingen din! Håper virkelig at det går godt denne gangen, så dere får et lite søsken til barnet deres.

Får du fragmin/klexane eller tilsvarende nå da? Med tanke på alle infarktene tenkte jeg.

Masse lykke til denne gangen!!

Velkommen til oss. Gratulerer med lille i magen. Heier på deg. Skal gå bra denne gangen!!

Back
Topp