Tør endelig å melde meg inn, håper jeg blir

Krissi

Betatt av forumet
Har sittet på gjerdet angående å melde meg inn. Har småblødd i nesten to uker:-(

Begynte med litt frisk blod forrige lørdag. Fikk komme på sykehuset på mandag. De fant ikke noe embryo på ultralyd (muligens litt kortere på vei enn siste menstruasjonsdato tilsier), men fikk målt HCG-nivå både mandag og påfølgende torsdag. Denne hadde da mer enn doblet seg..
Var da bare litt brunfarget utflod, så håpet det var på vei til å gi seg...

Ga seg iløpet av helgen, men tror du jaggu ikke det kom igjen på mandag. En del brunfarget utflod på ettermiddagen:-( dabbet av utover kvelden, og kom ingen ting på tirsdag. Så ny runde igjen i går:-( Trappet opp på sykehuset i dag og ba om å få komme inn...der fikk jeg ny ultralyd. Var så utrolig nervøs!! Men der var det en liten klump med et bittelite bankende hjerte:-) Alt så normalt ut, og legen fant ingen tegn til begynede sa...

Så nå håper og satser jeg på at blødningene skyldes noe annet, og at hjertet fortsetter å slå hele veien til april!!

Ønsker deg masse lykke til og velkommen hit :greet025:Heartred

Velkommen [emoji4]
Jeg er i akkurat samme tilstand. Men hcg stiger og stiger. Fikk time for TUL slutten av august.

Har sittet på gjerdet angående å melde meg inn. Har småblødd i nesten to uker:-(

Begynte med litt frisk blod forrige lørdag. Fikk komme på sykehuset på mandag. De fant ikke noe embryo på ultralyd (muligens litt kortere på vei enn siste menstruasjonsdato tilsier), men fikk målt HCG-nivå både mandag og påfølgende torsdag. Denne hadde da mer enn doblet seg..
Var da bare litt brunfarget utflod, så håpet det var på vei til å gi seg...

Ga seg iløpet av helgen, men tror du jaggu ikke det kom igjen på mandag. En del brunfarget utflod på ettermiddagen:-( dabbet av utover kvelden, og kom ingen ting på tirsdag. Så ny runde igjen i går:-( Trappet opp på sykehuset i dag og ba om å få komme inn...der fikk jeg ny ultralyd. Var så utrolig nervøs!! Men der var det en liten klump med et bittelite bankende hjerte:) Alt så normalt ut, og legen fant ingen tegn til begynede sa...

Så nå håper og satser jeg på at blødningene skyldes noe annet, og at hjertet fortsetter å slå hele veien til april!!
Velkommen❤️ Hvor langt på vei er du?

Back
Topp