Tør du være ærlig?

Real

Gift med forumet
La oss prøve spørsmål og svar leken, bare med litt mer intime spørsmål?

Har 2 seriøse forhold bak meg :)

Har 5 forhold bak meg, men 3 serriøst (inkludert det jeg er i nå)

Hva er din favoritt stilling i senga?

At jeg ligger på sengekanten og han står på gulvet :) Hvor er den sykeste plassen du har hatt sex?

Sykeste plassn e på en trøbåt i middelhavet på dagtid

Kor mang sexpartnera har du hatt?

2 partnere og et one night stand ( haha- skikkelig spenstig! Var i et forhold fra jeg var 16-26, og etter det traff jeg han er jeg er sammen med nå..) • når hadde du sex sist?

Husker ikke, haha jeg gjør seriøst ikke det, men ca litt over en uke siden tenker jeg :-P Har du noen gang blitt ferske av foreldrene dine?

Nei, heldigvis ikke må jeg si:p men mora mi fant en pakke kondomer på rommet mitt engang:p

Har du noen sexleketøy?

i snitt hver uke, noen ganger kan det gå en uke og vel så det. Skjer litt i perioder, da gjerne flere dager på rad i perioder. 

Får du orgasme hver gang? 

Nei, men da går det mer på at vi bare " tar en kjapp en", så da får jeg det ikke til..men har vi oss skikkelig går det hver gang:)

Om du har sex leketøy, hvor ofte bruker du de?

Jeg har noen vibratorer, men de brukes sjeldent. Kanskje hver annen måned? Altså, ikke et offer å ikke kunne bruke de under svangerskapet.. Har du blitt ferske av noen noengang? (sorry, skriver fra iPad, så får ikke til avsnitt....)

Ja nesten.. maaange år siden nå. Hjemme hadde vi det sånn at når noen ringte på utgangsdøra gikk man alltid i vinduet på rommet mitt istedet for å løpe ned i første. Jeg var vel 16-17 og hadde besøk av kjæresten. Vi hadde undertøyet på men han var iferd med å gå ned på meg da det ringte på døra..haha- inn på rommet mitt storma ho mor!! Oioioi..hahaha..det der hadde jeg nesten glemt.

Har du noengang hatt sex med noen andre i rommet?

Ja. hadde "overnattings" gjester etter en fest. Og var veldig liten leilighet.

Ja. hadde "overnattings" gjester etter en fest. Og var veldig liten leilighet. Hvor gammel var du første gang?

15 år hadde jeg debut :)

har noen hatt veldig pinlig sex-opplevelse med kjæresten? :P

vi er ganske trygge på hverandre, så har vel ikke hatt noen som jeg husker som pinlige.

Hva er din villeste sexfantasi? ;)

Ha sex på panseret av en bil kanskje.

Har du noen gang hatt en fucking good friend??

D har æ hatt fleir ganga

Har du hatt trekant ?

Back
Topp