Tør du å vise hvordan magen din ser ut er du fikk barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Er det noen som vil vise hvordan magen ser ut etter å fått en liten baby?
Trenger ikke å vise ansikt :)

Klart :p tok før-bilder i forhold til vektnedgang, så har bare beskåret disse.

d9a46588da5ae0a586f51858659b74b8.png

Fikk ingen strekkmerker fra dette svangerskapet, alle er fra første for 8 år siden. Har gått ned noen kilo siden dette biødet da, og skal ned enda mer. Vil tro jeg får dekket bukplastikk om jeg en gang når matchvekt, for jeg har mye løs hud, og henget kommer til å bli stort.

4d0ba7f720d2fc8891fe7ab45f765cb2.jpg
Magen min i dag [emoji1] Slapp til min store glede og overraskelse unna strekkmerker. Fikk masse under puberten! Litt rynkete hud rundt navlen og fremdeles en svak linje ned midten, ellers begynner magen å komme seg etter fødselen. Godt å kjenne at magemusklene begynner å komme på plass!

36a83622c3202a25f35ef04b2978dc4c.jpg

Her er min mage. Jeg har hatt piercing i navlen for noen år tilbake, og arret har blitt strukket en del under graviditeten.
Har sluppet billig unna når det gjelder strekkmerker. Jeg fikk noen få på puppene, men ikke mye. Jeg trodde jeg skulle få mange, fordi jeg i tenårene fikk en del på rompa og lårene, så jeg trodde jeg var garantert strekkmerker på magen i løpet av graviditeten.

Ser nå at jeg har merke etter shortsen på bildet. Ikke permanent heldigvis [emoji23]

Aner ikke om det er noe pga smøring med olje eller flaks, men jeg og slapp unna strekkmerker[emoji1] Har litt strekkmerker andre steder fra tidligere jeg også, så var litt bekymret. Magen ble vel omtrent som den er nå for et par mnd siden, men har begynt å trene litt igjen så ser forskjell på å stramme den nå[emoji1360] (ikke strammet på bildet) Det er defintivt en kontrast til før svangerskapet, men det gjør meg ikke noe igrunn[emoji5]

Last edited:
Så mange fine mager <3 Helt uaktuelt å legge ut min på åpent [emoji14]

Så mange fine mager <3 Helt uaktuelt å legge ut min på åpent [emoji14]

Jeg tar en råsjans på at ingen kjenner meg igjen på magen min [emoji23] Spesielt siden den ikke har vist seg i offentlighet siden sommeren for 2 år siden [emoji23]

Får kopiere tråden på skjult da, hehe[emoji12] Blir stadig imponert over kvinnekropper ift svangerskap altså! [emoji5]

Enig! La ut min på skjult en uke etter fødsel da om det teller [emoji23]

Syns det er tøffere jeg, skjult eller ei! [emoji6]
..er ikke til å stikke under en stol at jeg nok ikke hadde lagt ut hvis jeg brydde meg like mye om kropp som før jeg ble gravid selv, skammer meg igrunn litt over fokuset mitt før[emoji85]
Alle kropper er fine på hver sin måte, og egentlig har det utrolig mye mer å si at man innser det og på den måten trives med seg selv [emoji5] (syns jeg i alle fall)
Kropp er topp! [emoji1373]

Syns det er tøffere jeg, skjult eller ei! [emoji6]
..er ikke til å stikke under en stol at jeg nok ikke hadde lagt ut hvis jeg brydde meg like mye om kropp som før jeg ble gravid selv, skammer meg igrunn litt over fokuset mitt før[emoji85]
Alle kropper er fine på hver sin måte, og egentlig har det utrolig mye mer å si at man innser det og på den måten trives med seg selv [emoji5] (syns jeg i alle fall)
Kropp er topp! [emoji1373]
Veldig bra skrevet! Helt enig :)

Dere er helt rå!

Bare å lage dere en sånn tråd på skjult viss dere vil å :)

Back
Topp