Tør du å vise bilde av det mest sexy du har?

Frøgen*

Glad i forumet
Her er det mest sexy jeg har[8D]

mine mest sexy sko. mye høyere enn de ser ut som.

har sinnsykt mye sexy kjoler, korsetter, bodyer, undertøy, sko osv. men vi driver å flytter, så det blir litt vanskelig å ta bilde av ting [8D]

ORIGINAL: ©Smartass

[:D][:D][:D][:D][:D] love it

ORIGINAL: Frøgen*

Her er det mest sexy jeg har[8D]

de var dritlekre!!!
hvor har du kjøpt de?

ps...jeg trodde du mente kroppsdeler jeg hahaha ventet meg noen andre bilder[8D]

Gidder ikke ta bilde, men er korsettene mine. EKTE korsetter vel og merke, ikke sånn dritt med plastikkspiler. Så er det en del kjoler og sko[:)]

ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll

Gidder ikke ta bilde, men er korsettene mine. EKTE korsetter vel og merke, ikke sånn dritt med plastikkspiler. Så er det en del kjoler og sko[:)]

Som du kjøper hvor????[;)]

KJæresten min det..[;)]

Mest sexye jeg har står i dusjen nå.
Tror ikke han blir så glad om jeg legger ut bildet[8D]

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

jeg forstår meg ikke på sexy ting [:-]

Samme her! Syns høyhæla sko og miniskjørt er det stikk motsatte av sexy.

Heller det enn korsetter....[X(]

Mener jeg da![:)]

ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll

Sign på det sterkeste[:D] Elsker korsettene mine![:D]

Korsettene mine :)

www.draculaclothing.com handler jeg fra. Supre folk, gjør alt for å hjelpe deg finne akkurat det korsettet som framhever kroppen din best. Billige er de og! Rundt 100 euro for et korsett sydd akkurat etter dine mål, inkludert frakt på døren. (siden noen spurte hvor man handler fra, jobber ikke for dem eller noe slikt, selv om det kan virke sånn [:-])

kjæresten min, men får nok ikke lov å legge ut bilde [;)]
han sier også at det mest sexye han ser meg i er en lang tskjorte, og bare det så:

http://gresvig.scene7.com/is/image/gresvig/296332?$ProductThumbnail170$

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

KJæresten min det..[;)]

ORIGINAL: Søta!

Ohmygod, det bildet der, dama, klærne, hele pakka var så lite sexy som man kan få det spør du meg.... [:-]

Sign[8D]

Men ser jeg skulle hatt et sånt korsett under kjolene mine..[:-][:D]

Back
Topp