M
Moderator Camilla
Guest
Hva gjør dere hvis dette skjer? Tørr dere å si ifra, eller tror dere at dere har nok med deres?
Jeg hadde sagt ifra
Jeg hadde sagt ifra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man kan jo enkelt si at dette går ikke, kan jeg få en annen?Hva kan man si? Det ville jeg gjerne vist.
Forslag?
Jeg kommer til å si fra. Kanskje jeg skal skrive en «nødlapp».
«Til jordmoren som må stri med meg nå. Jeg har på forhånd skrevet denne lappen i frykt for å få en jordmor jeg ikke har kjemi med under fødselen. Hvis du mottar denne lappen så beklager jeg at kjemien ikke stemmer mellom oss. Siden dette er et stort og viktig øyeblikk for meg, og siden jeg er i en svært utsatt og sårbar situasjon, håper jeg du kan vise forståelse for at jeg ønsker en annen jordmor resten av fødselen, og hjelper meg med å ordne dette.
Jeg er sikker på at du er en flott dame/mann (stryk det som ikke passer), og vi kunne helt sikkert fungert bedre hvis jeg ikke var midt i dette smertehelvete. Ehe...
Takk for din forståelse.»
Tror jammen jeg skal skrive en sånn lapp.
Hihi, takk. Var egentlig ment som tull, men så synes jeg det ble smartere og smartere mens jeg skrev.Takk, det skal jammen jeg også gjøre. Veldig bra skrevet