M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det i bakhodet! Og jobber vel ganske hardt med saken [emoji38]
Ja [emoji2]Også er du jo og hjertlig velkommen i skravletråden på generelt[emoji4] ene delen er og skravle mer enn i mai, og da trengs det flere skravlere[emoji6]
Hvordan kommer man seg egentlig inn i en samtale der? Finner ikke på noe å skrive [emoji28]Også er du jo og hjertlig velkommen i skravletråden på generelt[emoji4] ene delen er og skravle mer enn i mai, og da trengs det flere skravlere[emoji6]
Hvordan kommer man seg egentlig inn i en samtale der? Finner ikke på noe å skrive [emoji28]
Ok, da prøver jeg det etter hvert [emoji28]Det er bare og si hei[emoji6] syntes det var veldig vanskelig selv, men dem er veldig koselige der så et hei hjelper mye[emoji4]
Jeg vet ikke helt selv [emoji28]Hva er dette fornoe egentlig? Tror ikke jeg helt forstår konseptet? [emoji12] Jeg forstår at man skal være aktiv og få i gang forumet, men jeg forsto ikke helt det med premiene?
Føler meg litt dum her nå altså [emoji23] Håper du kan forklare meg [emoji23]
Jeg vet ikke helt selv [emoji28]
Jeg er bare med jeg [emoji28]Haha [emoji23] Veldig godt å høre at det ikke bare er meg [emoji23]
Jeg er bare med jeg [emoji28]
Hva er dette fornoe egentlig? Tror ikke jeg helt forstår konseptet? [emoji12] Jeg forstår at man skal være aktiv og få i gang forumet, men jeg forsto ikke helt det med premiene?
Føler meg litt dum her nå altså [emoji23] Håper du kan forklare meg [emoji23]
Det er en topp 100 hver mnd, de 100 mest aktive på forumet er da med og kan vinne forskjellige premier etter div kriterier. I juli skulle det egentlig ikke være noen topp 100, men nå blir det hvis vi klarer utfordringen[emoji2] det er kjempefine premier hver mnd. Håper du skjønte litt mer nå. Også kan du gå og lese mer på topp 100 juni tråden som er festa lengre opp på veggen.