Tør dere ha sex som gravid?

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Nå som testen har vist positiv, er dere engstelige for å ha sex? Eller tenker dere at det går helt fint?
Leste akkurat denne artikkelen om sex i graviditeten, og så tenkte jeg at da er det jo kanskje andre som lurer litt på det samme - selv om dette ikke er første gang... :P

Ikke redd for det, men avventer litt. Har også en soppinfeksjon jeg ikke vil overføre til han. Men trur vi tar det litt rolig frem ril uke 12-14. Mest for at det er litt ømt nu.

Er ikke tidlig gravid akkurat nå.
Men jeg og mannen har hatt sex som vi pleier gjennom hele graviditeten uten noe problem. Er 38 uker nå. Anbefaler å kose seg som man ønsker og vil uansett uke:Heartred
Nå har vi mest sex for å se om det kan sette i gang noe da :joyful:

Jeg komme nok til å holde igjen lenge. Senaborten i mai skjedde dagen etter samleie hvor det kom blod.

Jeg vet at det ikke skal ha noe å si, men orker ikke leve med usikkerheten hvis noe skal skje igjen.

Jeg mistet like etter sex for noen år siden så jeg venter litt..

Ja, her er det ingen pause, med mindre jeg føler meg dårlig eller det er ubehagelig:) Tenker at det er tilfeldig at noen har mistet rett etter sex, men forstår at en kan bli bekymret.

"Ingen pause" var kanskje litt voldsomt. Vi har da ikke sex hele døgnet:hilarious:

Har sex, men ikke samleie. Jeg har skjøre slimhinner og blør lett etter samleie, og tidlig i svangerskapet hadde jeg bare blitt stressa av det. Orker ikke påføre meg selv det stresset.

Ja, her er det ingen pause, med mindre jeg føler meg dårlig eller det er ubehagelig:) Tenker at det er tilfeldig at noen har mistet rett etter sex, men forstår at en kan bli bekymret.

Vet også at det helt sikkert er tilfeldig, men man får ikke den største lysten når man har hatt en slik opplevelse uansett. Det ligger såpass sterkt i bakhodet. Så mer det enn at jeg er så bekymret her. Har sex her også for så vidt, men ikke samleie bare.

Sniker fra mars gruppen..

Har hatt sex, og det har gått fint og ingen blødning men frister ikke så veldig når kvalmen ligger i halsen hele tiden. Så her venter vi.

Back
Topp