Tønsberg. Tips?

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Noen fra Tønsberg eller området her? Hva bør jeg få med meg når jeg skal dit på ferie? Og noen fine babybutikker å anbefale? :) Skal være der en uke med bil, så kan godt kjøre litt om det er noe i områder rundt også :D

Slottfjell festivalen, Stavern festivalen. En del konserter i Foyn Hagen i sommer også. Veldig fint å ta en tur til verdens ende på Tjøme. Båtres, men det er ikke før i starten av august.
baby/barne butikker: liten, barnas hus, knerten & Karoline barneklær, polarn O. Pyret

Slottfjell festivalen, Stavern festivalen. En del konserter i Foyn Hagen i sommer også. Veldig fint å ta en tur til verdens ende på Tjøme. Båtres, men det er ikke før i starten av august.
baby/barne butikker: liten, barnas hus, knerten & Karoline barneklær, polarn O. Pyret
Orker ingen festivaler i sommer, bekkenet er litt for vondt til å stå over lang tid, men resten av tipsene tar jeg med meg :D Tusen takk!

Ta båten ut til bolerne og øyene rundt. Tjøme er et must. Ringshaug stranda synes jeg er best med små barn. Holt gård har søndagsåpent med cafe, kjempe fint der. Blinke synes jeg er den fineste barnebutikken i tønsberg:)

Takk for at du dytter, men tror ikke det trengs mer :D har fått laget meg en ganske bra liste etter tips her og inne på terminforumet. I tillegg har de vi skal være hos lagt planer for veldig mange utflukter, så det blir nok en veldig fin tur til Tønsberg :D

Det er en babybutikk i byen :) ved torvet, har glemt hva den heter, men absolutt verdt ett besøk :)

Back
Topp