Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som har tipset om verdens ende, så den må vi nok få med ossEr ikke så godt kjent i Tønsberg, men mannen min er fra Nøtterøy, så jeg er der hver sommer. Vet ikke helt hva sommerturistene gjør på Nøtterøy heller, men jeg kan absolutt anbefale å ta turen ut på Hvasser (Tjøme) for enten en is eller matbit. Verdens ende som også ligger på Tjøme er også veldig fint. Sommeridyll med svaberg og bademuligheter![]()
Har en liten mistanke om at vi skal være 2 netter på Farris bad i forbindelse med bursdagen min den helga! Kjæresten har planlagt ett eller annet som jeg ikke får vite om, men det har vært noen små hint her og derJeg har alltid hatt lyst til å dra innom interiørbutikken 13 i Kammegaten 3 i Tønsberg. De selger også litt barneklær, så vidt jeg vet. Mye retro da.Ellers en tur på Slottsfjellet og Haugar kunstmuseum, hvis du liker den slags. Tjøme sies å være veldig fint!
Kjøretur til Larvik, enten for spa på Farris bad eller tur i bøkeskogen med påfølgende lunsj i bøkekroa og ev et bad i Farrisvannet. Det var det jeg kom på i farten. ;-)
Så digg! Vi skal også en natt på Farris bad i sommer. Min bursdaggave til kjæresten. Må passe på å gjøre litt luksus-voksenting før oktober. ;-)Har en liten mistanke om at vi skal være 2 netter på Farris bad i forbindelse med bursdagen min den helga! Kjæresten har planlagt ett eller annet som jeg ikke får vite om, men det har vært noen små hint her og der![]()
Vi skal være der i ganske mange dager, så tror vi skal klare å få sjekket ut alle butikker og da skal jeg huske interiørbutikken! Liker litt særegne butikker![]()