Jeg og spurte om det for en tid tilbake, men lite svar der....[&:] Så håper maaaaange svarer her[:)]
Har vært til en del kontoller på svangerskapspoliklinikken der jeg da, og der har de vært kjempesnille! Han legen som har fulgt meg der er kjempegrei, trur han er seksjonsoverlege der. Har jordmor som jobber på føden, og hu er knall!! Håper virkelig å se hu den dagen jeg skal føde[:)]
Har hørt at det er noen jordmødre der som kanskje burde hatt annen jobb, men rykter er jo rykter. Kommer jo litt an på en sjøl og det da... Veit at Tønsberg har en del negative rykter på seg, men som jeg alltid svarer de som kommer med dem; det er et veldig stort sykehus i forhold til mange andre sykehus i nærheten, og det er faktisk ikke sånn at flertallet av fødende der er misfornøyde! Jeg kjenner og har jobba med MANGE som gjerne velger Tønsberg igjen[:)]
Veit ikke om jeg hjalp deg noe jeg, men mine erfaringer hittil er gode[:)] Man må bare se positivt på det, og drite i det negative man hører! Føden der er jo helt ny nå da, så jeg gleder meg til å komme dit jeg[:)]
Kikk på nettsidene deres hvis du ikke har gjort det alt da... Under "hovedutbyggingen" finner du noen få bilder derfra[:)]