Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
der jobber det også en koselig kvinnelig lege som heter martha.
finnes mange snille leger i tønsberg. vært hos endel av de. jeg og sambo flytter også til sem snart for jeg fikk jobb på sem idag:)[:D][:D]
Har ikke peiling på noe der borte ennå.
Eneste jeg vet er at der vi skal bo er på sem. Ikke så kjempe langt unna søppelfyllinga. Men huset vi skal bo i er langt inne i skauen så man kjenner heldigvis ikke noe lukt derfra
vi flytter seinest 3 februar. Så skulle hatt meg en lege der nå
Skal Bo faktisk inn mot taranrødveien. Og inn i skauen der. Forbi noen g¨årder å slikt. hehe. vittig
men nå vet jeg ikke hvor på sem du skal bo da, kan jo hende det er noen i Tønsberg også, men det er veldig korte avstander mellom alt liksom...
bare si ifra skal jeg finne noe i Tønsberg også[:)]
Jeg vet at på Stokke så er det en som heter, Kåre Liodden , vært hos han en gang han virka ålreit, og han andre som er ålreit heter hmmmm nå husker jeg ikke navnet på han skal prøve å finne det ut, men jeg vet han er barnelege også...
Hmmm søker for å finn ut hva han andre heter, men finner det ikke, men ring til trygdekontoret og spør de, eller fastlege kontoret...
Og om du velger lege i Tønsberg så må du jo gjennom bommen, og om du velger stokke eller vear så slipper du det[;)]