Tønsberg (SEM) HJELP

*MIRIAM*

Elsker forumet
Jeg trenger en lege og en jordmor når jeg flytter. Noen som kan anbefale noen.
Trenger virkelig hjelp.

Legen må ha datamaskin og en bankterminal helst.

min far er lege:)
[;)]på eik:)

hehe..

der jobber det også en koselig kvinnelig lege som heter martha.
finnes mange snille leger i tønsberg. vært hos endel av de. jeg og sambo flytter også til sem snart for jeg fikk jobb på sem idag:)[:D][:D]

Gratulerer masse da.
Eik hvor ligger det hende? er ikke kjent i det hele tatt.

eik ligger ikke langt fra sem. 5 min med bil.[;)]

takk takk!! sem er et lite tettsted... koselig! du har vel vært der og kikka sidn dere flytter dit?

[:D]

me mener det er lege på sem også.

Har ikke peiling på noe der borte ennå.
Eneste jeg vet er at der vi skal bo er på sem. Ikke så kjempe langt unna søppelfyllinga. Men huset vi skal bo i er langt inne i skauen så man kjenner heldigvis ikke noe lukt derfra

åja! der ja![;)]

taranrød heter søppelfyllinga faktisk.

dt er mange leger i tønsberg,. spørs om du vil ha en kvinnelig el mannlig da?

jeg fortrekker mannlige da:)

når flytter dere?

VELKOMMEN TIL SEM:)[:D]

vi flytter seinest 3 februar. Så skulle hatt meg en lege der nå
Skal Bo faktisk inn mot taranrødveien. Og inn i skauen der. Forbi noen g¨årder å slikt. hehe. vittig

okay! ja fint der oppe:)

ja det burde du jo skaffet dg[:D] mn det blir nok ikke noe problem det

lykke til i såfall [:D]

Takk skal du ha. I like måte

Det er legesenter i Stokke og på Vear, det er veldig nære Sem, kan godt finne tlf.nr for deg[:)]

Og jordmor er det også i Stokke vet jeg, men jeg bruker ei i Sandefjord, hun er bare så rolig og kjempekoselig[:)]

Bare si ifra om du lurer på noe mer[:)]

tlf nr takk nettemor? så ikke innlegget fitt før nå

Stokke legesenter: 33 36 03 30

Legesenter på Vear:33 36 27 00

Jordmor Sandefjord: 33 41 65 80

Helsestasjonen i stokke: 33 29 53 40

men nå vet jeg ikke hvor på sem du skal bo da, kan jo hende det er noen i Tønsberg også, men det er veldig korte avstander mellom alt liksom...
bare si ifra skal jeg finne noe i Tønsberg også[:)]

Hvilken lege anbefaler du da? hva heter han eller hun?

Jeg vet at på Stokke så er det en som heter, Kåre Liodden , vært hos han en gang han virka ålreit, og han andre som er ålreit heter hmmmm nå husker jeg ikke navnet på han skal prøve å finne det ut, men jeg vet han er barnelege også...

Vi skal flytte til Bekkevar (sem) Roar hems vei heter den veien. skal se om jeg kan finne et kart

ikke så langt unna søppelfyllinga faktisk

Fant ikke kart dessverre

Hmmm søker for å finn ut hva han andre heter, men finner det ikke, men ring til trygdekontoret og spør de, eller fastlege kontoret...
Og om du velger lege i Tønsberg så må du jo gjennom bommen, og om du velger stokke eller vear så slipper du det[;)]

Vil helst slippe bommen ja. Unødvendig det ja.

Back
Topp