Tømmer...

Habitussa

Andre møte med forumet
I dag (igjen...) passerte jeg store stabler med tømmer. Jeg snudde bilen ved første anledning for å dra tilbake å lukte litt... Det samme skjedde forrige uke et helt annet sted. Blir nesten sykt lykkelig av den gode lukta;-) Har aldri vært sånn før, føler meg gal, men hva gjør man ikke for litt lykke i innspurten... Noen andre gode forslag på luktelykke?

Hehe så rart :p Mye som skjer i kroppen :p

Ha ha :-D

haha!

Jeg syns grankvister lukter veldig godt! Og av en eller annen grunn så lukter det ganske godt av bensin (ikke så sunt kanskje...).
Kan stå lenge å sniffe når jeg baker :)

Men jeg har blitt sykt my mer sensitiv mot røyklukt, alkohol og svette :(
Nesten litt slitsomt.
Parfyme er heller ikke så godt som det en gang var, ofte lukter det for sterkt.

Digger tømmerlukt hele tiden jeg :-) Egentlig alt treverk som er ferskt kappa ;-)

Men kan ikke si jeg har en "favoritt" lukt i det svangerskapet her.. Derimot sliter jeg ekstremt med røyklukt, og lukta av alle ferske brøda på butikken.. Takler de bare ett av gangen ;-)

DK82 skrev:
haha!

Jeg syns grankvister lukter veldig godt! Og av en eller annen grunn så lukter det ganske godt av bensin (ikke så sunt kanskje...).
Kan stå lenge å sniffe når jeg baker :)

Men jeg har blitt sykt my mer sensitiv mot røyklukt, alkohol og svette :(
Nesten litt slitsomt.
Parfyme er heller ikke så godt som det en gang var, ofte lukter det for sterkt.

Har det samme med parfyme :(
Syntes ikke noe lukter godt lengre.. og det er jo såå hyggelig med de gamle damene som dusjer seg i parfyme før de går på butikken eller kjøpesentret!! Holder på å spy når jeg passerer noen av de :P hehe

Habitussa skrev:
I morgen skal jeg ut å plukke grankvister! Knallgod ide:-)

Gleder meg...

Hadde nettopp kjøpt tulipaner, og var litt for få tulipaner til str på vasen. Puttet noen furukvister innimellom tulipanene, det var fint. Og ... *sniff sniff*

treverk lukter kjempegodt, her på jobb har vi prøver på heltregulv og lignende som lukter kjempegodt

Treverk lukter godt, ja. Og så liker jeg murlukt fra kjellere.

Men det merkeligste er at jeg synes sigarettrøyk lukter KJEMPEgodt nå for tiden. Nesten så jeg snuser inn i smug når jeg går forbi noen som røyker. Æsj, men det er faktisk slik.....

Back
Topp