Tøfler

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Guttungen har begynt å gå her, og jeg er derfor på jakt etter noen tøfler til han.
Han blir 15mnd snart.
Har du noen gode å anbefale?

Har en del av de moccasine/ sokketøflene fra h&m også:) Og det duger for all del, men kunne tenkt noen tøfler i tillegg.

Og hvordan er det med arv? Han har fått noen tøfler fra søskenbarnet. De er brukt en del, men langt fra loslitt. Er det bare å kaste? Hmm...De er uansett for store nå da.

Anbefaler ullfilt-tøflene til superfit!

Takk for tips:) Hvor kan jeg sjekke ut de?:) Nettet eller vanlig butikk?

Tror de kan kjøpes på de fleste skobutikker som skoringen osv :-) lurt å prøve størrelse da jeg mener de er litt små eller store i størrelsen! Om du ikke finner de, fins de på zalando.no og da går det jo alltids an å sende tilbake og bytte størrelse om det skulle bli feil :-)

Barn bør gå uten sko/tøfler så mye som mulig, men skinntøfler fra En-Fant, Roobez osv, er gode om de må ha noe på beina :)

Helst bør ungene gå barfot :D

barn bør gå uten sko/ tøfler så mye som mulig for å utvikle foten. barfot er det aller beste.
men hvis de må ha noe på beina er vel sokker med antiskli eller sånne skinntøffelsokker å anbefale.

Tror de kan kjøpes på de fleste skobutikker som skoringen osv :) lurt å prøve størrelse da jeg mener de er litt små eller store i størrelsen! Om du ikke finner de, fins de på zalando.no og da går det jo alltids an å sende tilbake og bytte størrelse om det skulle bli feil :)

Okei. Tusen takk:) Skal se i butikk først.

Barn bør gå uten sko/tøfler så mye som mulig, men skinntøfler fra En-Fant, Roobez osv, er gode om de må ha noe på beina :)

Helst bør ungene gå barfot :D

Ja,ser den. Men er så mye kalde gulv. Er uansett ikke lenge av gangen. I åpen barnehage noen timer 3 ganger i uken. Her hjemme blir det nok sjelden. Har jo ullsokker med antisli også. Men finner ingen ullsokker som sitter godt nok på, men samtidig ikke er for stram i strikken:p Han syns også det er veldig gøy å dra av seg sokker:P Mulig det blir gøy å ta av tøfler også da men:P

barn bør gå uten sko/ tøfler så mye som mulig for å utvikle foten. barfot er det aller beste.
men hvis de må ha noe på beina er vel sokker med antiskli eller sånne skinntøffelsokker å anbefale.

Ok. takk for svar:)

Ville ikke gått for slaskete tøfler uten støtte.. enten sokker hvor de får bruke beina sine skikkelig (utvikle fotbue og stimulere muskler) eller gode sandaler med skikkelig støtte.. tøfler eller crocs gir halvveis støtte og kan på sikt føre til feilbelastninger osv siden foten sklir inni de..

Ville ikke gått for slaskete tøfler uten støtte.. enten sokker hvor de får bruke beina sine skikkelig (utvikle fotbue og stimulere muskler) eller gode sandaler med skikkelig støtte.. tøfler eller crocs gir halvveis støtte og kan på sikt føre til feilbelastninger osv siden foten sklir inni de..

Ja, hvorfor ikke! Kanskje jeg rett og slett skal kjøpe sandaler til han!:)
Takk for råd:) Får ta oss en tur på mandagen og prøve litt forskjellig:)

Sånne skinn/lærtøfler er knall. Isolerer litt mot kalde gulv, og er bra for fotens utvikling. 249,- på barnas hus, 80 kr på ebay ;)

Superfit sine har veldig god støtte rundt ankelen :-)

Back
Topp