Tøflemønster ferdig!

OH RLY?

Forumet er livet
Da var vel mønsteret for tøflene mine ferdig, og ligger på bloggen min!
http://vakreverden.blogspot.com

Det er moderert etter at jeg la ut bilde av de brune tøflene pga at sålen ikke ble bra på dem, så det er litt endringer i utseendet sånn sett.

Tusen takk til Civena for garnet, ble litt lite da jeg har brukt noe av det tidlige og så blei litt lappeteppe, men skitt au! Skal lage et par ensfargede i morgen! Eller med noe slags mønster...hmm..[:D]

skjønner ikke hvorfor bildene ikke kommer opp.....hmmm, google chrome sin nettleser er ikke spes bra på det her....må skrive inn img å greier å likevel kommer det ikke opp![:'(]

FIIIIN[:D]

tusen takk[:D]

utrolig forseggjorte:) ble kjempestilig med flere farger:) Hvilken tykkelse er det på det garnet du har brukt? aldri hørt om d før.

mtkt og fint garn, står 2,5-3,5 på garntykkelsen, er ganske tynt synes jeg, så det er derfor jeg brukte dobbelt garn. 25g = 85m

ÅÅÅÅ, jeg elsker de tøflene!!! Nå må jeg ut å handle riktig pinne og garn!!
Tuuusen takk for at du deler!

ikkeno problem vettu, men var jo skikkelig pes å få skrevet den opp da for jeg skreiv ikke samtidig som jeg hekla på mye av det, luringen meg da..[8D]

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

ikkeno problem vettu, men var jo skikkelig pes å få skrevet den opp da for jeg skreiv ikke samtidig som jeg hekla på mye av det, luringen meg da..[8D]

hehe..jeg må skrive ALT hvis ikke glemmer jeg hvordan jeg lagde det[8D]

ja jeg er HÅPLØS der asså.... men så er jeg heller ikke så utrolig flink som deg da så er ikke så spesielt mye å gå glipp av [:D]

Back
Topp