snuppa driver og skal "tøffe seg" om dagen... Kaster leker veggimellom og slår, etterfulgt av å kaste hodet bakover mens hun ler høyt. Merker at jeg ikke er så flink å takle det - spesielt den slåinga og sparkingen - hvordan hadde dere taklet det? Nå blir det mest sånn
"Du - vi slår/ sparker ikke! Si unnskyld til mamma!"
Skjønner at det sikkert ikke er den beste måten, burde vel snakket med henne på en mer konstruktiv måte, men hun hører jo ikke etter. Gjør det igjen, mens hun ler enda høyere.
Hvorpå jeg sier at nå får mamma auau, og at jeg ikke vil leke med henne når hun gjør sånn at mamma får vondt/ ikke er snill, mens jeg setter henne på gulvet/ går bort fra henne - for dette skjer jo alltid mens vi leker sammen.
Skjønner ikke hvorfor hun gjør det... [&o]
"Du - vi slår/ sparker ikke! Si unnskyld til mamma!"
Skjønner at det sikkert ikke er den beste måten, burde vel snakket med henne på en mer konstruktiv måte, men hun hører jo ikke etter. Gjør det igjen, mens hun ler enda høyere.
Hvorpå jeg sier at nå får mamma auau, og at jeg ikke vil leke med henne når hun gjør sånn at mamma får vondt/ ikke er snill, mens jeg setter henne på gulvet/ går bort fra henne - for dette skjer jo alltid mens vi leker sammen.
Skjønner ikke hvorfor hun gjør det... [&o]