Jepp

Kan fortelle kort og "godt":
Før jeg startet å studere så jobbet jeg i butikk. Sjefen var veldig krass, og han ble sur om ting ikke ble gjort. Det gjorde ikke det bedre at damens hans også jobbet der og gikk rundt som "minisjef". De ble sinte om vi ringte oss inn syke, og om det var stress en dag på jobb - og noe ikke ble gjort, så ble de også sinte. Om vi prioriterte skole så fikk vi også sjeft. "Vi hadde da en jobb å ta vare på". Vi ansatte gikk på tå-hev og turte ikke gjøre noe. Jeg holdt ut i 2 år før jeg ble psykisk syk. Livredd for å bli syk, stressa som bare juling når jeg var på jobb (det var ikke trivelig, for man skal også ta seg tid til medarbeidere og kunder, men det var FYFY for oss.. Da var vi late, og vi fikk alltid beskjed om å "sjappe oss"). Det var ikke noe trivelig arbeidsmiljø pga sjefen og MYE baksnakking mellom han og madammen om oss andre. Endte opp med at jeg spydde hver dag før jeg skulle på jobb, og på en mnd hadde jeg gått ned maaaange kilo, så legen min sykemeldte meg resten av sommeren før jeg startet på skole. Ble først sykemeldt 2 uker, så 1 uke til. Så dro jeg å prøvde meg en dag, men da var det nesten blitt verre. Hadde også samtale med sjef, hvor jeg sa hva jeg mente. Fikk en unnskyldning, men ble ikke vedre. Legen sykmeldte meg på nytt.
Etter hvert som jeg startet på skole så fikk vi ny sjef. Jobber der enda, så det BLE bedre

Mye bedre! Fungerer som ekstrahjelp der nå som jeg studerer

Hadde ikke gjort det om vår gamle sjef hadde jobbet der.