Tøffe tider.

lysengeln

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hei damer :)

Nå blir det litt teit synes jeg, at jeg er her inne å syter/klager, for så å være ganske fraværende.
Men er jo en grunn for det, dessverre. Har slitt mye i det siste, med psyken, og utmattethet.

Kan jo starte med den gode nyheten: Jeg er gravid i uke 11+5 viss man har reknet rett :)
Så denne gangen mistet jeg foreløbig ikke, men er veldig plaget med å være fullstendig sliten, og null matlyst pga svangerskapet. Derfor er jeg sykmeldt for tiden, og blir antgelig sykmeldt på nytt over påsken :/
synes det er dumt, men helsa først! Og jeg vil virkelig beholde babyen :)

Den triste nyheten som går utover psyken er at vi har fått vite at en pappan min har uhelbredelig kreft, så han har fått 1-2 år igjenn å leve :(
Noe som sliter på oss alle. Han er stepappan min, men den som har oppdratt oss, så han betyr utrolig mye for oss alle 7 søskner.
Verst er det for lillesøsteren vår om er bare 7 år. Hun vet ikke at han har fått bekreftet uhelbredelig kreft, men at han har kreft, og det tærer nok på. Hele situasjonen suger skikkelig, om jeg må få si..

Han er en av de beste :)
Han elsker å kverrulere og terge, får han terget noen av døtrene til sinne, så sitter han der å humrer, så vi og begynner å le :) Han er verdens beste, og fortjener absolutt ikke dette :'(

Jeg takler ikke dette videre bra, og har enda ikke fått sjanse til å gråte ut, pga barna.
Når jeg har hatt mulighet, så har ikke mannen vist interesse for prate med meg, så da har jeg bitt det i meg istedet.
Så derfor blir det noen tårer nå (når barna har reist på påskeferie, og minstemann sover), og litt klaging til dere damer, som jeg vet jeg kan sid ette til :)

Trenger ikke respons tilbake, bare måtte få ut litt :)


Elgen har det forresten veldig bra, mtp operasjonen, og hodet er helt nydelig blitt, og arret må man lete etter for å se :)
 
Selvfølgelig skal du få respons på dette. Du skal få en god klem, og du skal få omtanke og støtte i bøtter og spann! Huff og huff- livet er altså så urettferdig. Skjønner at dette virkelig tærer på dere alle. Du burde nok ta en skikkelig samtale med mannen, så han skjønner hvordan du har det..

Og gratulerer Såå mye med den lille i magen. Herlighet- fantastiske nyheter :) Og godt å høre at alt er bra med lille elgen din.

StOOr klem til deg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk, Real :)
Jeg knakk helt sammen etter at jeg skrev alt tidligere, så nå har jeg fått pratet skikkelig med mannen min, og alt føles mye bedre allerede :)
Og det var ikke pga lite interesse mannen ikke pratet med meg, men pga han var like sliten som meg.
Han er like glad i stepappan min som jeg er, så han har slitt selv. Men han har visst og slitt mer ellers og siden han har hatt mest ansvar for alt i det siste.
Var vertfall veldig godt å få pratet ut med han, ting ser jo lysere ut nå, bortsett fra med han far.
 
Tusen takk, Real :)
Jeg knakk helt sammen etter at jeg skrev alt tidligere, så nå har jeg fått pratet skikkelig med mannen min, og alt føles mye bedre allerede :)
Og det var ikke pga lite interesse mannen ikke pratet med meg, men pga han var like sliten som meg.
Han er like glad i stepappan min som jeg er, så han har slitt selv. Men han har visst og slitt mer ellers og siden han har hatt mest ansvar for alt i det siste.
Var vertfall veldig godt å få pratet ut med han, ting ser jo lysere ut nå, bortsett fra med han far.
De mannfolka er ikke alltid så flinke å vite hva de skal gjøre i slike situasjoner. .slet m mannen min da faren min hadde kreft..ikke noe greit i det hele tatt- jeg følte han nesten ble sint da jeg var trist men viste seg han var fortvilt over å være hjelpesløs...
Sååå glad for å høre at arr gror fint og gutten er i formen:)
Gratulerer med spiren, prøv å sette av noen minutter hver dag og tenke på alt som går bra! Stooor klem

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Huff,ikke noe gøy når alt står på på denne måten. Jeg føler jeg var heldig med min samboer(da kjæreste) da jeg mistet mormor,han var en fantastisk støtte da. Men jeg vet hvor vanskelig det også er når man er deprimert,og der vet ikke samboer helt hva han skal si og gjøre. I hans familie er det ikke vanlig med dette,og da er det vanskelig for han å si og gjøre det riktige. Men han jobber mye med å bli bedre på det,og det er jeg taknemlig for.


Sender deg mange gode tanker,og håper dere får mange flotte stunder med faren din!
 
Tusen takk for alle gode ord :)
Her går det en dag av gangen :)

Er startet på andre trimester nå, og NÅ kommer oppkastet :-/
Men håper det er fort overstått igjenn :p
 
<3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp